Oss testetøser imellom

Et lite spm noen her kanskje kan svare på ang CB eggløsningstest den rosa; blinker den når el er på max, eller viser den en fast smiley? Jeg ser flere som skriver at de hadde blinkende smiley, men det er kanskje bare på den med dobbel hormonindikator?

Et lite spm noen her kanskje kan svare på ang CB eggløsningstest den rosa; blinker den når el er på max, eller viser den en fast smiley? Jeg ser flere som skriver at de hadde blinkende smiley, men det er kanskje bare på den med dobbel hormonindikator?
Den rosa har bare fast, den lilla med dobbel hormonindikator blinker på høy fertilitet og har fast smiley på Max :)

100% blenda disse? 6-7 dpo...
Vondt i hode så mye jeg stirrer etter strek..

Vedlegg

• IMG_20190214_185322.jpg
    IMG_20190214_185322.jpg
    11,4 KB · Visninger: 119

Brukte den rosa og den er bare fast. Hadde smilefjes i 2 dager og leser man har det som oftest i 2 dager max. Med den lilla har du flere dager med smiley i følge min søster, med blinkende og med fast.

Noen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Der er noe idag også, men i samme styrke synes jeg. Så det tyder vel mot en kjemisk :( blir vel blenda imorgen og ny pp snart :)
Screenshot_20190215-102239_InstaSize.jpg

Back
Topp