Dagens test
2-3 uker stemmer med unnfangelse, da eggløsning vêr for ca 3 uker siden k dag og tar vel en uke hvertfall før egget fester seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er noeNoen som ser streken? Er denne positiv? Vis vedlegget 288852
Deiligt å sjå det stigerVis vedlegget 288863
Dagens test
2-3 uker stemmer med unnfangelse, da eggløsning vêr for ca 3 uker siden k dag og tar vel en uke hvertfall før egget fester seg![]()
Ingen erfaring. Men jeg ser!!Noen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Det er vel en av de testene som skal være mest pålitelig. Jeg ser strekNoen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Jeg ser men ingen erfaring.Noen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Jeg ser desverre ikke noe der.Noen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Ser strek. Håper den blir sterkereNoen som ser streken? Er denne positiv? Vis vedlegget 288852
Jeg serNoen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Vis vedlegget 288911
15 min og neg, kva ellers på 6 dpo. TESTØSA må barre.
Vis vedlegget 288911
ser strek på den øversteVis vedlegget 288911

Noen som har erfaring med om first response er pålitelig? Har en svaaak strek. Den er der tydelig, men svak.. vet ikke om jeg får fanget den på bilde. Er 9 dpo og aldri brukt dette merket før denne pp
Vis vedlegget 288869
Det er dritt test fra Ebay. lite tiltro til dei.Synes det er en strek på den øverste jeg?
Dritt test fra Ebay. liter ikkje på den.Ser noe øverst ja!
Dritt test fra Ebay. liter ikkje på den.ser strek på den øverste![]()
Det gjør vel i grunn ikke jeg heller, men syns det kommer veldig an på hvilken tester det er! Noen av testene fra eBay er jo super godeDritt test fra Ebay. liter ikkje på den.