Oss testetøser imellom

Begynner å bli veldig lei disse skyggene nå. Nok en gang svak skygge på den grønne testen mens wondfo er helt negativ. Testa faktisk på ettermiddagsurin med den grønne i går og da var det ingen skygge, men skyggen kom tilbake i morges. Er 11 dpo (10-11 dpo i teorien). Siden testene ikke blir særlig tydelige blir jeg litt opp gikk, men på den andre siden ser jo tempen veldig bra ut med trifasisk kurve. Så ikke lett å bli klok på dette.
Tempen ser jo super ut og jeg ser strekene! Jeg har trua! Tenker du å ta en digital snart? Så spennende å følge med her inne :D

Noen som har greie pp hva som er normalt HCG nivå ca? Tok blodprøve på mandag 18 dpo ca, kan være 17 å fikk ikke eggløsning før dag18-20 så selvom jeg er 5+4 siden forrige mens er det jo ikke så lenge siden unnfangelse. Fikk svar på 699 i HCG , på prøven keg tok ca 18 dpo. Van skrev tyder på graviditet men skal ta test til mandag igjen og da sa han man fikk sikrere svar.

Fant denne på en tysk side. Ser ut som du er innenfor normalen.

Vedlegg

• IMG_20190212_184038.jpg
    IMG_20190212_184038.jpg
    60,5 KB · Visninger: 105
Tempen ser jo super ut og jeg ser strekene! Jeg har trua! Tenker du å ta en digital snart? Så spennende å følge med her inne :D

Jeg er litt sånn 50-50 mtp at tempen ser slik ut. Hadde det bare vært for testene hadde jeg nok hatt mindre tro, hehe. Tror digitale vil være negativ hvis ikke wondfoen viser noen strek? Tenker jeg venter til IKM med den. Streken er jo så svaaaak på 10 miu billigtest...

Begynner å bli veldig lei disse skyggene nå. Nok en gang svak skygge på den grønne testen mens wondfo er helt negativ. Testa faktisk på ettermiddagsurin med den grønne i går og da var det ingen skygge, men skyggen kom tilbake i morges. Er 11 dpo (10-11 dpo i teorien). Siden testene ikke blir særlig tydelige blir jeg litt oppgitt, men på den andre siden ser jo tempen veldig bra ut med trifasisk kurve. Så ikke lett å bli klok på dette.
Synest den grønne er enklere å sjå i dag.

Noen som har greie pp hva som er normalt HCG nivå ca? Tok blodprøve på mandag 18 dpo ca, kan være 17 å fikk ikke eggløsning før dag18-20 så selvom jeg er 5+4 siden forrige mens er det jo ikke så lenge siden unnfangelse. Fikk svar på 699 i HCG , på prøven keg tok ca 18 dpo. Van skrev tyder på graviditet men skal ta test til mandag igjen og da sa han man fikk sikrere svar.
Kjempe flott stigning. På CB ukes digital ser jeg mangen sier dei får 3 + og da er hcg over 2000 og da er dei 5 uker + -.

Hva betyr pu?:) ikke så god på tysk:)

Leste at det betyr punksjon av eggcelle, hva enn det betyr. Leser og at de bruker ES og tror det er det samme som dpo etter hva jeg har forstått. Er ikke superflink i tysk heller, skjønner mest når jeg leser da.

Begynner å bli veldig lei disse skyggene nå. Nok en gang svak skygge på den grønne testen mens wondfo er helt negativ. Testa faktisk på ettermiddagsurin med den grønne i går og da var det ingen skygge, men skyggen kom tilbake i morges. Er 11 dpo (10-11 dpo i teorien). Siden testene ikke blir særlig tydelige blir jeg litt oppgitt, men på den andre siden ser jo tempen veldig bra ut med trifasisk kurve. Så ikke lett å bli klok på dette.

Lettere å se den i dag og tempen er fin. Prøvd et annet merke?

Mine blir faen ikke positiv:wtf::hilarious:er 10 dpo og jeg synes at det snart kan begynne å vise noe:hilarious:

Testen til hun over her var tatt 12dpo ser jeg fra en annen tråd, så er enda håp!!!! ;)
Det er jo det. Første gangen jeg ble gravid, så var jeg 14 dpo når jeg fikk positiv test. Forrige pp var jeg 9 dpo, så det varierer tydeligvis:wacky:

Det er jo det. Første gangen jeg ble gravid, så var jeg 14 dpo når jeg fikk positiv test. Forrige pp var jeg 9 dpo, så det varierer tydeligvis:wacky:

Var også 8-9 dpo da jeg fikk positiv med første, så er det jeg har å sammenligne med og blir sykt skuffet av ikke å ha ordentlig positiv test enda. Men ja, i teorien kan man teste positiv inntil 1 uke etter IKM etter hva jeg har lest. Egget fester seg mellom 6 og 12 dpo (vanligvis rundt 9 dpo) og så tar det 3-4 dager å få bygget opp nok hcg til blodprøve og ytterligere 1-2 dager før å få utslag på urinetest!?

Var også 8-9 dpo da jeg fikk positiv med første, så er det jeg har å sammenligne med og blir sykt skuffet av ikke å ha ordentlig positiv test enda. Men ja, i teorien kan man teste positiv inntil 1 uke etter IKM etter hva jeg har lest. Egget fester seg mellom 6 og 12 dpo (vanligvis rundt 9 dpo) og så tar det 3-4 dager å få bygget opp nok hcg til blodprøve og ytterligere 1-2 dager før å få utslag på urinetest!?
Så sånn sett kan jeg være gravid en liten stund uten svar, siden jeg skal ha mensen på mandag om 5 dager?:confused:

Back
Topp