Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dager førHvor tidlig fikk dere gravid 1-2 uker på digital? Noen som fikk det går ikm?
Jeg fikk ultrasvak strek på 25mlu 9dpo. Jeg hadde ikke tidlig tester.Dere som tester tidlig, når slår 25 Ml/u testene ut?? Eller er det kun håp med tidligtester?![]()
Kan hende blodet ikkje er heksa på gang. Kven veitOk like etter RFSU testen fikk jeg en halv grå strek på babyplan. Skikkelig dritt testdager det mulig .
2 dager før![]()

Jeg fikk ultrasvak strek på 25mlu 9dpo. Jeg hadde ikke tidlig tester.

SpennendeSamme her men vet ikke om det er babystrek da![]()
Det var jo så mye fargestoff, så ikke godt å si. Hvordan ser den ut når den er tørket?Hjelp !! RFSU sin berømte skyggestrek ??? Eller er det en strek ??![]()
Jeg ser!Kjøpte en loyds 10 mlu test. Er 8 dpo, streken er tydeligere enn på bilde.Vrient å få den med på bilde

Jeg ser strek på beggeRFSU test ofte 25 mlu 9 dpo i dag. Slenger med den loyds testen tørket fra i går som er en tidlig test![]()

Har vært litt sånn små kvalm i dag. Veldig ømme pupper særlig på siden.. Men jeg har jo vanvittig mange kjemiske bak meg, så dessverre er jeg bare engstelig for at dette også ender med det. RFSU er forøvrig kjent for å være litt trege, så overrasket over at det ble utslag på den 9 dpoJeg ser strek på begge![]()
Forstår at du er engstelig! RFSU pleier jo å kreve litt som du sier så jeg vil jo tro at det er positivt når du får utslag allerede 9 dpo? For er jo en tydelig strekHar vært litt sånn små kvalm i dag. Veldig ømme pupper særlig på siden.. Men jeg har jo vanvittig mange kjemiske bak meg, så dessverre er jeg bare engstelig for at dette også ender med det. RFSU er forøvrig kjent for å være litt trege, så overrasket over at det ble utslag på den 9 dpo
Skimter strek på beggeRFSU test ofte 25 mlu 9 dpo i dag. Slenger med den loyds testen tørket fra i går som er en tidlig test![]()
Takk for svar! Man greier ikke la være å bli glad for strek, på tross av at man er velvitende om faren for at det ikke ender med baby. Er helt ødelagt etter 1 1/2 år med prøving, aborter og kjemiske.Forstår at du er engstelig! RFSU pleier jo å kreve litt som du sier så jeg vil jo tro at det er positivt når du får utslag allerede 9 dpo? For er jo en tydelig strek![]()
Syns kanskje jeg kan skimte noe på den nederste testen? Hvilken test er det?10 dpo i dag, ser dessverre dårlig ut. Til og med EL testen var nesten helt blenda! Tempen steg ytterligere i dag, men sikkert fordi jeg holder på å bli syk. Så forbereder meg så smått på ny PP.