Skyggestreker sier du?Hihi
Men, skulle hatt tr på lørdag, men har ikke kommet. Er det fortsatt håp selv om jeg får negative tester?![]()
Ser svakt positiv ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skyggestreker sier du?Hihi
Men, skulle hatt tr på lørdag, men har ikke kommet. Er det fortsatt håp selv om jeg får negative tester?![]()
Kan det være fordi urinen er mer konsentrer på den ene testen? Jeg vet ikke, bare tenker at det kan være grunnen.SånnKan se to streker på den ene (tok på kvelden i går) og kan med litt medvilje se to på den andre også (Den er tatt på morgenurin i dag)
Noen som vet hvorfor den ene er sikkelig gul og den andre ikke?
Burde den ikke vært sterkere siden er er 2 dager over ikm?Ser svakt positiv ut?
Burde den ikke vært sterkere siden er er 2 dager over ikm?![]()
Nei, ikke sikker EL. Bare sånn ca datoSikker på El dato? Eventuelt kan du ha hatt sen festing? Mener egget kan feste seg frem til ca 12 dpo, da får man positiv test senere. Noen tester ikke positiv før litt over ikm.
Syns jeg ser to streker der!Hjelp !! RFSU sin berømte skyggestrek ??? Eller er det en strek ??![]()
Ser ut som der er noeSkyggestreker sier du?Hihi
Wow der er noe på gangDagens test 9 dpo![]()
Hm synest der er noeIngen strek![]()
Ja jeg ser på den eineSånnKan se to streker på den ene (tok på kvelden i går) og kan med litt medvilje se to på den andre også (Den er tatt på morgenurin i dag)
Noen som vet hvorfor den ene er sikkelig gul og den andre ikke?
Jeg ser strekenKjøpte en loyds 10 mlu test. Er 8 dpo, streken er tydeligere enn på bilde.Vrient å få den med på bilde
Skimter no jeg daHjelp !! RFSU sin berømte skyggestrek ??? Eller er det en strek ??![]()
Skulle på do istad , tørket meg og var rosa på papiretSkimter no jeg da![]()
Jeg også gjorde det. Men tørket meg istad og hadde rosa blod på papiretSyns jeg ser to streker der!
Vet hvordan det følesJeg også gjorde det. Men tørket meg istad og hadde rosa blod på papiret![]()
Å kor surtSkulle på do istad , tørket meg og var rosa på papiretså nå kommer tr... gleden var fryktelig kortvarig
![]()