lusemus 71
Forumet er livet
Da får me håpe det blir noe av detSiste testen minHar fått litt symptomer. Begynte å murre i går, hatt virkelighetsnær drøm i natt, ømme pupper, halsbrann. Pleier ofte å få de symptomene når egget har festet seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får me håpe det blir noe av detSiste testen minHar fått litt symptomer. Begynte å murre i går, hatt virkelighetsnær drøm i natt, ømme pupper, halsbrann. Pleier ofte å få de symptomene når egget har festet seg.
Med så mange kjemiske og aborter bak meg det siste året er ikke troen stor på det. 1 år siden snart jeg ble gravid med det som endte med ma i april. Etter det har jeg kun hatt kjemiske. Men selvsagt bedre det enn sa og ma.Da får me håpe det blir noe av det![]()
Samme her og det stopper opp rundt 10 dpo.Med så mange kjemiske og aborter bak meg det siste året er ikke troen stor på det. 1 år siden snart jeg ble gravid med det som endte med ma i april. Etter det har jeg kun hatt kjemiske. Men selvsagt bedre det enn sa og ma.
Skyggestreker sier du?Hihi
Men, skulle hatt tr på lørdag, men har ikke kommet. Er det fortsatt håp selv om jeg får negative tester?![]()
Nei, er bare skyggeEr det ikke strek på disse?
Ja, pga lysetSkygge pga lyset? Hadde åpna de testene![]()

Prøv en annen test eller bare ta en digital, den slår i hvert fall ut etter forventet mens hvis du er gravidSkyggestreker sier du?Hihi
Men, skulle hatt tr på lørdag, men har ikke kommet. Er det fortsatt håp selv om jeg får negative tester?![]()
Krysser fingrene for babystrekDagens test 9 dpo![]()
Jeg hadde røska de opp å settSkygge pga lyset? Hadde åpna de testene![]()

Jeg hadde røska de opp å sett![]()

Kanskje jeg har blitt loco men er det ikke en svak strek der?Ingen strek![]()
Ta opp dekselet og ta nytt bilde 
Jeg synes å jeg ser noe derKanskje jeg har blitt loco men er det ikke en svak strek der?Ta opp dekselet og ta nytt bilde
![]()
Mine tester ble negative med 25 mlu...Dere som tester tidlig, når slår 25 Ml/u testene ut?? Eller er det kun håp med tidligtester?![]()
men er kun 9 dpo, så gir ikke opp endaIngen strek![]()