Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker, men syns det er litt svakt på det ene bildet. Usikker på om det er skygge. Krysser fingrene!! Har du prøvd å redigere den i negativ?
Synes jeg ser noe, har du et litt annet bilde?Kan noen se noe på denne eller er det jeg som har blitt tullete?
Ikm dag idag men ingen vanlige tegn eller symptomer på mens alikevel, enda de pleier å
Være i god gang på dette tidspunktet i syklusen... nå er det heller tvert imot. Trøtt og kvalm. Tror kroppen prøver å lure meg. Blir snart tullete
Hva syns dere?
Kan noen se noe på denne eller er det jeg som har blitt tullete?

Har ikke noe bedre bilde dessverre. Og nå som testen har tørket så synes jeg streken er svakere...Synes jeg ser noe, har du et litt annet bilde?
Har ikke noe bedre bilde dessverre. Og nå som testen har tørket så synes jeg streken er svakere...
Ikm dag idag men ingen vanlige tegn eller symptomer på mens alikevel, enda de pleier å
Være i god gang på dette tidspunktet i syklusen... nå er det heller tvert imot. Trøtt og kvalm. Tror kroppen prøver å lure meg. Blir snart tullete
Hva syns dere?

10 dpoHvor mange dpo er du da?![]()
10 dpo
Tidlig ennå dahåper du får en sterkere strek i morgen om du tester på ny da?
[/QUOTE Ja, sist jeg var gravid fikk jeg ultrasvak strek på 10 dpo også. Må selvsagt teste i morgen!
![]()
Takk for tipset! Har redigert de i negativ nå, men syns fortsatt det er vanskelig å se. Blir spennende i morgen![]()

)WOWAltså den er så absolutt rosa irl men det er så tidlig at det kan ikke være mulig.. var bare en ultrasvak strek tidligere i dag som jeg ikke kunne garantert si om det var farge på eller ei.
Ja ja ikkje langt unna no
Ser ut som toppen var i gårHmm... Den er ihvertfall ikke positiv idag! Svakere enn igår. Så da får jeg vel tolke gårsdagen som positiv?
Vis vedlegget 284431
Ser ikkje noko kan hende det kommer i morgonNegativ test? Noen som klarer å se om det er en svak,svak strek på denne testen, eller om den er negativ? Jeg hadde IKM på søndag, og fortsatt ingen TRHar vanligvis veldig regelmessig syklus.. Men syns det er rart jeg ikke har fått to streker ennå hvis jeg er gravid.
Kan hende det er skygge jeg ser lang bak i derIkm dag idag men ingen vanlige tegn eller symptomer på mens alikevel, enda de pleier å
Hva syns dere?
Skimter noeKan noen se noe på denne eller er det jeg som har blitt tullete?