Altså den er så absolutt rosa irl men det er så tidlig at det kan ikke være mulig.. var bare en ultrasvak strek tidligere i dag som jeg ikke kunne garantert si om det var farge på eller ei.
Den ser jo veldig positiv ut da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså den er så absolutt rosa irl men det er så tidlig at det kan ikke være mulig.. var bare en ultrasvak strek tidligere i dag som jeg ikke kunne garantert si om det var farge på eller ei.

Så fantastiskHerregud! Fra 10-14 dpo. Nå tror jeg faktisk dette kommer til å resultere i en liten septemberbaby <3

Tar en ny imorgen tidlig og ser uansettJeg synes ikke den ser positiv ut. Men kanskje senere i kveld/imorgen?![]()

Allready doneDet er iallefall ikke mye om å gjøre for at den er positiv.
Bare å hive seg igang med aksjer![]()
Hmm... Den er ihvertfall ikke positiv idag! Svakere enn igår. Så da får jeg vel tolke gårsdagen som positiv?
Vis vedlegget 284431
Har vanligvis veldig regelmessig syklus.. Men syns det er rart jeg ikke har fått to streker ennå hvis jeg er gravid.Negativ test? Noen som klarer å se om det er en svak,svak strek på denne testen, eller om den er negativ? Jeg hadde IKM på søndag, og fortsatt ingen TRHar vanligvis veldig regelmessig syklus.. Men syns det er rart jeg ikke har fått to streker ennå hvis jeg er gravid.

Jeg ser en antydning på bilde nr 2, men usikker på om det er strek eller skygge. Lykke til!!Negativ test? Noen som klarer å se om det er en svak,svak strek på denne testen, eller om den er negativ? Jeg hadde IKM på søndag, og fortsatt ingen TRHar vanligvis veldig regelmessig syklus.. Men syns det er rart jeg ikke har fått to streker ennå hvis jeg er gravid.
Klarer desverre ikke å se noe
Har du testet etter el?
Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 3 dager etter IKM, så erfaringsmessig kan det ta litt tidJeg ser en antydning på bilde nr 2, men usikker på om det er strek eller skygge. Lykke til!!![]()
Nei, vet ikke når jeg hadde eggløsning, så mulig den har kommet senere enn forventet. Har en app som registrerer syklusen min. Jeg får vente i spenning til i morgenSist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 3 dager etter IKM, så erfaringsmessig kan det ta litt tid

Ja da kan det jo godt hende at du evnt. er kortere på vei enn du tror.
Krysser fingrene for at det dukker opp strek iløpet av de neste dagene![]()

Negativ test? Noen som klarer å se om det er en svak,svak strek på denne testen, eller om den er negativ? Jeg hadde IKM på søndag, og fortsatt ingen TRHar vanligvis veldig regelmessig syklus.. Men syns det er rart jeg ikke har fått to streker ennå hvis jeg er gravid.