TakkSer strekene godt
Gratulerer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSer strekene godt
Gratulerer![]()

I dag er det 30 dager siden jeg hadde SA, håper TR kommer snart så man får startet prøvingen
Hvor lang tid "pleier" det å ta å få normal syklus etter en SA ?
Takk. var du langt på vei når mistet? Jeg var 6+7, men jeg mistenker fosteret var stoppet å vokse tidligere, jeg blødde ikke så veldig mye.Så leit:/ Jeg hadde en syklus på 42 dager etter min SA.. Håper du slipper å vente så lenge.
Takk. var du langt på vei når mistet? Jeg var 6+7, men jeg mistenker fosteret var stoppet å vokse tidligere, jeg blødde ikke så veldig mye.
Så ekstra leit at du har opplevd det to ganger.. Jeg hadde kun litt kraftigere enn vanlig mens smerter og blødde kun i 2-3 dager.. Så jeg har tenkt det nok stoppet opp å vekse tidligere.6+4, så litt kortere enn deg.. Så bra du slapp det. jeg blødde veldig mye og masse smerter. Mistet en gang til etter det 5+4, og da blødde jeg ikke så mye.
Så ekstra leit at du har opplevd det to ganger.. Jeg hadde kun litt kraftigere enn vanlig mens smerter og blødde kun i 2-3 dager.. Så jeg har tenkt det nok stoppet opp å vekse tidligere.
Jeg har sluttet helt med eBay, kun make sure her.

Har du noe smerter da? Exu gjør visst veldig vondt har jeg hørt.
Har eit lager som jeg prøver og kvitte meg med. Det er kun 1 merke jeg liter på og det er one step til ein UK forhandler.Jeg har sluttet helt med eBay, kun make sure her.
Stor klem![]()
Svangerskap utenfor livmoren. Svake tester, smerter og ofte blødninger.Hva er Exu? Hadde intense smertert igår kveld
Svangerskap utenfor livmoren. Svake tester, smerter og ofte blødninger.
Merket selv ved svake tester og intense menssmerter 4 uker etter første test, hadde ikke blødninger. Har du vært å målt hcg hos legen?
Jeg fikk denne i halv8 tiden i kveld, men når jeg sjekka den en time senere var den blitt mye svakere, men vises ei stripe der enda..
Hva tenker dere? Skal ta en ny en i morgentidlig..Vis vedlegget 284142

innen 3 minutt skal du ha ei svar så her har jeg TROA. HurraJeg fikk denne i halv8 tiden i kveld, men når jeg sjekka den en time senere var den blitt mye svakere, men vises ei stripe der enda..
Hva tenker dere? Skal ta en ny en i morgentidlig..Vis vedlegget 284142