Oss testetøser imellom

I dag er det 30 dager siden jeg hadde SA, håper TR kommer snart så man får startet prøvingen :smiley-angelic001

Hvor lang tid "pleier" det å ta å få normal syklus etter en SA ?

I dag er det 30 dager siden jeg hadde SA, håper TR kommer snart så man får startet prøvingen :smiley-angelic001

Hvor lang tid "pleier" det å ta å få normal syklus etter en SA ?

Så leit:/ Jeg hadde en syklus på 42 dager etter min SA.. Håper du slipper å vente så lenge.

Takk. var du langt på vei når mistet? Jeg var 6+7, men jeg mistenker fosteret var stoppet å vokse tidligere, jeg blødde ikke så veldig mye.

6+4, så litt kortere enn deg.. Så bra du slapp det. jeg blødde veldig mye og masse smerter. Mistet en gang til etter det 5+4, og da blødde jeg ikke så mye.

6+4, så litt kortere enn deg.. Så bra du slapp det. jeg blødde veldig mye og masse smerter. Mistet en gang til etter det 5+4, og da blødde jeg ikke så mye.
Så ekstra leit at du har opplevd det to ganger.. Jeg hadde kun litt kraftigere enn vanlig mens smerter og blødde kun i 2-3 dager.. Så jeg har tenkt det nok stoppet opp å vekse tidligere.

Så ekstra leit at du har opplevd det to ganger.. Jeg hadde kun litt kraftigere enn vanlig mens smerter og blødde kun i 2-3 dager.. Så jeg har tenkt det nok stoppet opp å vekse tidligere.

Ja det kan hende.. Håper TR er rett rundt hjørnet eller at du er gravid igjen da:)

276101D2-1EB8-4FC1-9C98-8B1685B3170E.jpeg

Ikkje gravid CB UKES
80A82CD2-0747-492E-B12B-AF25B01D98FA.jpeg

Dritt tester fra ebay lurestreker.

Hva er Exu? Hadde intense smertert igår kveld
Svangerskap utenfor livmoren. Svake tester, smerter og ofte blødninger.
Merket selv ved svake tester og intense menssmerter 4 uker etter første test, hadde ikke blødninger. Har du vært å målt hcg hos legen?

Svangerskap utenfor livmoren. Svake tester, smerter og ofte blødninger.
Merket selv ved svake tester og intense menssmerter 4 uker etter første test, hadde ikke blødninger. Har du vært å målt hcg hos legen?

Åja. Nei har ikke det. Smertene var igår kveld og idag er det murringer

Hei, håper det er greit å også spørre om EL-testing her(hvis ikke får dere bare slette dette)?

Lille julaften testet jeg det jeg helt sikkert trodde var positivt på EL-test(strimmel og stav fra babyplan), og det var til ganske riktig tid. Men så fortsatte jeg å teste for å se at det gikk tilbake igjen, og det gjorde det på julaften og 1.dag, til nesten helt blank strek.
Men så begynte det å øke igjen, og i dag hadde jeg også helt positive tester. Jeg ble litt usikker på dette så jeg kjøpte en digital fra clearblue, og den smilte så pent til meg i dag..

Hva skjer her? Er det mulig å ha to eggløsninger i samme syklus? Det har også vært blankt slim både i dag og på søndag/mandag..

Sist var EL et par dager for tidlig, og nå er den jo i utgangspunktet for sen, hvis den positive digitale stemmer i dag! Jeg skjønner ikke noe nå..
Noen gode råd eller erfaringer?

Jeg fikk denne i halv8 tiden i kveld, men når jeg sjekka den en time senere var den blitt mye svakere, men vises ei stripe der enda..
Hva tenker dere? Skal ta en ny en i morgentidlig..
Screenshot_20181228-211324.jpg

Tilbake på bv etter en lang, lang pause. Trengte bare å komme meg bort ifra alt gravidstresset siden ingenting har skjedd etter exu i vår :( Nå har jeg hatt en syklus på Gud vet hvor lenge, har ikke hatt mensen siden 19. oktober. Så tendenser til el slim for et par uker siden men tenkte ikke noe mer over det før jeg kjente på at puppene var ekstremt såre. Hadde RFSU strimler (25 ml/u) så tok en i går kveld og en i morges. Veldig svakt positivt utslag, så lurer på om noen av dere har erfaringer med disse? Blandede svar å finne rundt om på nettet, men det gjentar seg at mange får ultrasvake streker på de samtidig som positiv digital

Tror ikke dette går veien for oss denne gangen heller. Syns jeg ser altfor liten stigning på testene. Siste test er tatt 11/12 dpo. Første tatt 7 dpo.

Vedlegg

• IMG_20181229_093220077.jpg
    IMG_20181229_093220077.jpg
    690,4 KB · Visninger: 167
Back
Topp