lusemus 71
Forumet er livet
Ser antydning på svart bildetTrenger tydehjelp av dere med streksynbare jeg som syns jeg ser noe ultrasvakt?
9 dpo ettermiddagsurin og holdt meg i 5 timer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser antydning på svart bildetTrenger tydehjelp av dere med streksynbare jeg som syns jeg ser noe ultrasvakt?
![]()
Ser antydning til strek jeg ogsåTrenger tydehjelp av dere med streksynbare jeg som syns jeg ser noe ultrasvakt?
![]()
Ser antydning på svart bildet![]()
Ser antydning til strek jeg også![]()
takk for tydehjelp, ny test går i morgen tidligSer noe Ligner på min i morges.
Lett! Gratulerer8-9 dpo på utvannet kveldsurin. Noen som ser streken?![]()
Jeg fikk en positiv på ebay, å dagen etterpå negativ. Idag fikk jeg positiv på boots sin ❤

Absolutt!Da håper jeg det er babystrek for oss begge! Hvor mange dpo er du?![]()
Wow8-9 dpo på utvannet kveldsurin. Noen som ser streken?![]()
Fikk denne i dag 12 dpo. Noen som har erfaringer med denne typen test? Er litt redd den skal snu. Ikm er på fredag. Kan det være falsk eller skygge?
Fikk denne i dag 12 dpo. Noen som har erfaringer med denne typen test? Er litt redd den skal snu. Ikm er på fredag. Kan det være falsk eller skygge?
Den var jo kjempetydelig! Gratulerer!Fikk denne i dag 12 dpo. Noen som har erfaringer med denne typen test? Er litt redd den skal snu. Ikm er på fredag. Kan det være falsk eller skygge?
BABYFikk denne i dag 12 dpo. Noen som har erfaringer med denne typen test? Er litt redd den skal snu. Ikm er på fredag. Kan det være falsk eller skygge?

Det skal ruges på i 8 mnd.Tusen takk dereføler meg litt utrygg siden det er en tidligtest og det er ennå to dager til ikm. Håper det holder seg på plass
![]()
Men det er jo strek på alle. Det er jo mystisk at alle gir strek hvis du ikke har HCG i urinen. Har du noen andre tester liggende? Hvor mange DPO er du?Vis vedlegget 283624
Ca 4 timer urin. 3 øverst tvilande merke og nederst wondfo fra ebay. 7 dpo. Sikkert lure streker.