Oss testetøser imellom

Er eBay testene til å stole på?
Nederste fra igår kveld, positiv.
Øverst fra idag, ikke positiv.
11 DPO idag.

Vedlegg

• 20181217_073624.jpg
    20181217_073624.jpg
    790,1 KB · Visninger: 185
11 DPO idag.
Jeg kan ikke svare på om de er til å stole på, for jeg fikk aldri positiv test på de der, men var heller ikke gravid. Nå tester jeg med andre tester, men jeg får sterkest strek litt utpå dagen (2. eller 3. gang jeg tisser i løpet av dagen) og svakest om morgenen.

Hvor mange tester brenner dere av hver dag? Og hvor gale føler dere at dere er når dere gjør det? Jeg kjenner jeg blir helt koko etter at jeg hadde en kjemisk forrige syklus og har positive tester igjen nå.

Til morgenen i dag gikk det med to strimmeltester og én digital med ukeindikator. De to strimmeltestene (Babyplan og Make Sure) var negative. Nå, når de har tørket inn, kan jeg (hvis jeg legger godviljen til, står under godt lys OG vrir testene akkurat riktig) skimte en strek på begge to. Og da er de jo negative. Men den digitale tatt på samme urinen sier «gravid 1-2 uker». Det er til å bli sprø av. Google hjelper meg lite, for det andre lurer på er når det er omvendt, negativ digital og positiv strimmel. :banghead: Har noen her erfaring ned positiv digital og negativ strimmel?

Jeg skal høre om jeg får målt HCG i dag og igjen om 2-3 dager. Jeg vil gjerne vite om jeg er gravid før jul med tanke på mat og drikke.

Hvor mange tester brenner dere av hver dag? Og hvor gale føler dere at dere er når dere gjør det? Jeg kjenner jeg blir helt koko etter at jeg hadde en kjemisk forrige syklus og har positive tester igjen nå.

Til morgenen i dag gikk det med to strimmeltester og én digital med ukeindikator. De to strimmeltestene (Babyplan og Make Sure) var negative. Nå, når de har tørket inn, kan jeg (hvis jeg legger godviljen til, står under godt lys OG vrir testene akkurat riktig) skimte en strek på begge to. Og da er de jo negative. Men den digitale tatt på samme urinen sier «gravid 1-2 uker». Det er til å bli sprø av. Google hjelper meg lite, for det andre lurer på er når det er omvendt, negativ digital og positiv strimmel. :banghead: Har noen her erfaring ned positiv digital og negativ strimmel?

Jeg skal høre om jeg får målt HCG i dag og igjen om 2-3 dager. Jeg vil gjerne vite om jeg er gravid før jul med tanke på mat og drikke.
Jeg hadde negativ strimmel - men positiv digital! Er i dag i uke 28 med 2 aktive småtasser!
Jeg heier på deg - lykke til :-)

Jeg fikk tydelig positiv på disse sist pp, var ikke gravid så jeg ville ikke stolt veldig på de :happy:

Kommer heldigvis noen andre tester i posten idag, for dette er jo ikke noe gøy i det hele tatt når man sliter med kjemiske graviditeter.
Men da vet jeg det, ingen mer eBay :-)
Det var jo skikkelig mye fargestoff i dem, å de forandrer seg lenge etter jeg tok dem!

J
11 DPO idag.

Ja! Men de er mye svakere er min erfaring. Jeg kunne ikke skimte noe på ebaytesten. Knapstad noen på babyplan men positiv digital :) ser ut som at de er langt ifra så sensitive som opplyst om. Så jeg tenker at når du får strek der så er det veldig bra tegn ;)

Jeg ville stolt på cb digital :D Så svak som dette var min babyplan-test samtidig som Cb slo ut med 1-2 uker. Det var 9 dpo i våres og jeg var gravid :)

Glemte vedlegg. Se her :)

Vedlegg

• Bilde.PNG
    Bilde.PNG
    286,6 KB · Visninger: 179
Skulle etter kalkulator og telling av dager hatt EL i dag- eller i morgen, men El-testen slo ut på max på lørdag, og er negativ i dag.... Bortsett fra en runde med innlegging av aksje i går og på torsdagen, har vi vært opptatt på hver vår kant hele helgen :banghead: Jaja.... det var den pp.... bare å smøre seg med tålmodighet til neste da :arghh:

Skulle etter kalkulator og telling av dager hatt EL i dag- eller i morgen, men El-testen slo ut på max på lørdag, og er negativ i dag.... Bortsett fra en runde med innlegging av aksje i går og på torsdagen, har vi vært opptatt på hver vår kant hele helgen :banghead: Jaja.... det var den pp.... bare å smøre seg med tålmodighet til neste da :arghh:
El skjer jo 12 til 48 timer etter positiv test da, så kan jo hende el faktisk er i dag likevell. Ville lagt inn aksjer i tilfelle ;)

Ah blir gal av å vente... vil teste, nesten som at jeg bare må ta en el test bare for å mette sulten xD

Back
Topp