Oss testetøser imellom

Tok en clearblue nå, den var blendahvit. Så da regner jeg med at det bare var en skyggestrek:)

Positiv denne? :-)

Vedlegg

• DCA24B4C-9475-4BE4-BF64-D1EBE725DAC1.jpeg
    DCA24B4C-9475-4BE4-BF64-D1EBE725DAC1.jpeg
    244,4 KB · Visninger: 148
Da vil eggløsningen komme mellom 24-48 t fra nå?:p

Vedlegg

• A4F13829-09AA-456C-B9F1-F5AD4D2E7CAC.jpeg
    A4F13829-09AA-456C-B9F1-F5AD4D2E7CAC.jpeg
    988,1 KB · Visninger: 112
Noen andre som bruker babyplan early som får en liten rosa flekk i kanten på der teststreken skal være? Prøvde å ta bilde av det idag, men det er jammen meg ikke lett:

cd12.jpg

cd121.jpg

Huff, føler jeg stirrer meg blind på disse testene, ser streker over alt :hilarious: Men hvis man holder de på normal avstand så er den jo blenda. Er dpo 12 idag (tror jeg), er rimelig sikker på at det er skygge jeg ser. Hva tenker dere?

Last edited:
Noen andre som bruker babyplan early som får en liten rosa flekk i kanten på der teststreken skal være? Prøvde å ta bilde av det idag, men det er jammen meg ikke lett:

Vis vedlegget 283333
Vis vedlegget 283334

Huff, føler jeg stirrer meg blind på disse testene, ser streker over alt :hilarious: Men hvis man holder de på normal avstand så er den jo blenda. Er CD12 idag (tror jeg), er rimelig sikker på at det er skygge jeg ser. Hva tenker dere?

Jeg ser dessverre absolutt null niks nada :(
Bruker denne testen selv, vet ikke hva du mener med rosa flekk i kanten,
ser ihvertfall ingenting. CD12? Mener du 12 dpo? :)

Jeg ser dessverre absolutt null niks nada :(
Bruker denne testen selv, vet ikke hva du mener med rosa flekk i kanten,
ser ihvertfall ingenting. CD12? Mener du 12 dpo? :)
Mener 12 dpo ja! Nei altså jeg ser jo egentlig at testen er blenda, men er et lite rosa merke helt nedi kanten der som pila peker. Det ser ikke rosa ut på bildet, men er det irl. Ikke så godt å få med på bilde, men har fått sånn før også, tror kanskje det blir sånn fordi den ikke har tørka helt.

Mener 12 dpo ja! Nei altså jeg ser jo egentlig at testen er blenda, men er et lite rosa merke helt nedi kanten der som pila peker. Det ser ikke rosa ut på bildet, men er det irl. Ikke så godt å få med på bilde, men har fått sånn før også, tror kanskje det blir sånn fordi den ikke har tørka helt.
Hm, tror jeg skjønner hva du mener.
Kan ikke huske å ha fått det på mine babyplan, men nå har jeg aldri tenkt over akkurat det heller :p

Hm, tror jeg skjønner hva du mener.
Kan ikke huske å ha fått det på mine babyplan, men nå har jeg aldri tenkt over akkurat det heller :p
Hehe, alt man skal tenke på når man prøver :P Blir helt koko av det her, ser nesten strek hvis jeg holder den veldig nær, men holder jeg den i normal avstand så ser jeg jo at den er blenda :P

Dag 6 med høy på fertilitetsmonitor. Men synes streken blir svakere.. Noen med erfaring? Mener å ha hørt at ikke alle får max første syklusen man bruker den?

Dag 6 med høy på fertilitetsmonitor. Men synes streken blir svakere.. Noen med erfaring? Mener å ha hørt at ikke alle får max første syklusen man bruker den?
Bruker monitoren for første gang denne pp, men har aldri kikket så nøye på strekene.. syns å huske jeg har lest eller hørt at en ikke skal se på de:think005 Jeg fikk Max i går og i dag etter flere dager med høy:D

Vis vedlegget 283333
Vis vedlegget 283334

Huff, føler jeg stirrer meg blind på disse testene, ser streker over alt :hilarious: Men hvis man holder de på normal avstand så er den jo blenda. Er dpo 12 idag (tror jeg), er rimelig sikker på at det er skygge jeg ser. Hva tenker dere?
Jeg får dessverre disse omtrent hver gang....

Tror den fortsetter å vise høy i inntil 11 dager når den ikke får maks. Og at den gjør det selv om testene blir svakere.
Jeg ble iallefall "lurt" av det en av de første syklusene jeg brukte den.
Jeg har kort lh topp, så ved å teste kun 1 gang i døgnet slik monitoren etterspør kan jeg lett misse toppen.
Jeg fikk kun høy på monitoren, men tempen steg og kroppen gav signaler på at el hadde vært. Så til slutt måtte jeg lese litt om det og fant noe om akkurat denne svakheten. Men husker ikke helt hvor jeg leste det.
Temper du i tillegg,?

Bruker monitoren for første gang denne pp, men har aldri kikket så nøye på strekene.. syns å huske jeg har lest eller hørt at en ikke skal se på de:think005 Jeg fikk Max i går og i dag etter flere dager med høy:D

Hvor mange dager hadde du høy?

Tror den fortsetter å vise høy i inntil 11 dager når den ikke får maks. Og at den gjør det selv om testene blir svakere.
Jeg ble iallefall "lurt" av det en av de første syklusene jeg brukte den.
Jeg har kort lh topp, så ved å teste kun 1 gang i døgnet slik monitoren etterspør kan jeg lett misse toppen.
Jeg fikk kun høy på monitoren, men tempen steg og kroppen gav signaler på at el hadde vært. Så til slutt måtte jeg lese litt om det og fant noe om akkurat denne svakheten. Men husker ikke helt hvor jeg leste det.
Temper du i tillegg,?

Leser på clearblue sin side at den kan vise høy i 19 dager. Men er det sånn at man ikke kan lese av testen? Altså, selv om streken blir svakere, så skal jeg egentlig bare bry meg om hva monitoren sier? Jeg temper i tillegg. Testen var sterkest på CD 25, på CD 27 og 28 (15.12) har tempen begynt å stige litt, men vanskelig å si om EL har vært. På CD 23-25 fikk jeg noe som lignet på eggløsningsslim. Trodde det skulle bli enklere med monitoren, men den må vel kanskje bli kjent med syklusen min først

Vanlig test på 25 mlu tatt nå, på utvannet urin:nailbiting::anyone

Vedlegg

• 214B73F6-FC9A-4983-BA17-283C615877FA.jpeg
    214B73F6-FC9A-4983-BA17-283C615877FA.jpeg
    217 KB · Visninger: 148
  • 3934C278-FBB5-4509-A500-899DC3F50674.jpeg
    3934C278-FBB5-4509-A500-899DC3F50674.jpeg
    142 KB · Visninger: 168
Back
Topp