Oss testetøser imellom

Hei! Er idag 13 dpo og føler ikke testene er så sterke som de burde være, ser også liten fremgang fra 12 dpo til 13 dpo! Fikk første positiv 9 dpo så det begynner å bli en stund siden. Hva tror dere eksperttyderene? Kan det gå galt eller er jeg bare paranoid (jeg vet selv at jeg heller mot det siste :hilarious:)

Jeg syns det er veldig fin økning!! :)
HCG skal jo ikke doble seg før ca annahver dag. Så ville prøvd å ikke tenkt så mye over om endringen ser litt liten ut bare fra en dag til en annen.;)
Du er gravid!! :happy093:Heartred

Jeg syns det er veldig fin økning!! :)
HCG skal jo ikke doble seg før ca annahver dag. Så ville prøvd å ikke tenkt så mye over om endringen ser litt liten ut bare fra en dag til en annen.;)
Du er gravid!! :happy093:Heartred
Ååå det er så uvirkelig at jeg nesten ikke tørr å tro det en gang! :Heartred Håper skikkelig at dette går bra!!

Jeg tok en CB+ og det var så utvannet urin at strimmelen omtrent ikke giddet å vise noe heller, men den er litt tydeligere på den så klart enn på CB. Her må man smøre godøyet for dette er ikke lett å se, men det er faktisk et kryss der! Tester igjen i morgen tidlig :)
Ser ikke noe klart blått kryss dessverre. Jeg håper du får knallsterke tester snart! Jeg synes du har fått svake svake streker i flere dager, jeg personlig har bare dårlig erfaring med det.... håper det ender godt for deg!!

Så nå at du hadde skrevet på nytt ang. TR. Beklager! Bedre lykke neste gang!

Ser dere noe? Det er akkurat som at det har hengt seg litt farge igjen på den "ene" siden av testen, men skimter en strek over hele også......tror jeg :-P

Vedlegg

• Snapchat-17782121.jpg
    Snapchat-17782121.jpg
    323,7 KB · Visninger: 162
Ser ikke noe klart blått kryss dessverre. Jeg håper du får knallsterke tester snart! Jeg synes du har fått svake svake streker i flere dager, jeg personlig har bare dårlig erfaring med det.... håper det ender godt for deg!!

Så nå at du hadde skrevet på nytt ang. TR. Beklager! Bedre lykke neste gang!
Det går så bra så! Jeg hadde ingen god følelse om dette selv og etter flere dager med stress og usikkerhet hvor testene aldri ble sterke nok så var det faktisk som en lettelse å kunne komme seg litt videre nå. Trist er det jo, for håpet var der, men dette resulterte i bare gode ting egentlig (og mye bedre dette nå enn å ende i SA etter noen uker liksom..). Vi hadde ikke kommet i gang med første prøverunde egentlig (tok ut kobber spiral bare få dager før EL) så dette bekreftet bare hvor mye vi faktisk ønsket et barn til og all tvil og usikkerhet ble skylt vekk :) vi vet nå at vi er 100% klare for nummer 3 - som også blir vårt siste barn.
Jeg har ALDRI fått skyggestreker eller slike lurestreker, så det tok nok på ekstra mye denne runden, men nå vet jeg bedre til neste IKM!

Må også bare kjapt få skyte inn en skikkelig TUSEN TAKK til alle dere som hjalp meg å tyde tester og som holdt ut galskapen min :D Dere er fantastiske!

Ser dere noe? Det er akkurat som at det har hengt seg litt farge igjen på den "ene" siden av testen, men skimter en strek over hele også......tror jeg :p
Jeg ser en meget svak rosa linje, men usikker på om skjermen min lurer meg litt også hmm
Krysser fingrene for at den blir sterkere! :D

Ser dere noe? Det er akkurat som at det har hengt seg litt farge igjen på den "ene" siden av testen, men skimter en strek over hele også......tror jeg :p

Jeg klarer ikke å se noe,men kan være at mine øyne ikke har fått nok trening i å tyde tester enda! Lykke til :)

Eg veit eg kan virke heilt gal nå, men dette er så altfoe nervepirrende, haha!
Ikm i dag å ingen tegn til tr, vore veldig kvalm dem siste dagene og stikkende smerter i livmoren! Tok test i dag cleablue tidlig test (ikkje morgenurin), såg med en gang at der var noe på testen men klarte ikkje å sjå spesifik blå farge, men i desperasjon så demonterte eg heile greiene å der ser eg to streker, på bilde så ser streken mer grå ut men når eg sitter å ser på den så er den mer blå :nailbiting::nailbiting:
Kan eg ha fått et falsk svar siden eg har tuklet med den? Skal selvfølgelig kjøpe ny seinere å teste med morgen urin i morgen, men ville bare forhøre meg om dette er inforbi

Vedlegg

• 2F1C1D2A-F52B-447F-B21D-20A31550FB9F.jpeg
    2F1C1D2A-F52B-447F-B21D-20A31550FB9F.jpeg
    140,1 KB · Visninger: 172
Ikm i dag å ingen tegn til tr, vore veldig kvalm dem siste dagene og stikkende smerter i livmoren! Tok test i dag cleablue tidlig test (ikkje morgenurin), såg med en gang at der var noe på testen men klarte ikkje å sjå spesifik blå farge, men i desperasjon så demonterte eg heile greiene å der ser eg to streker, på bilde så ser streken mer grå ut men når eg sitter å ser på den så er den mer blå :nailbiting::nailbiting:
Kan eg ha fått et falsk svar siden eg har tuklet med den? Skal selvfølgelig kjøpe ny seinere å teste med morgen urin i morgen, men ville bare forhøre meg om dette er inforbi

Jeg klarer bare å se én strek her. Jeg tenker at så lenge man ikke ser et positivt resultat uten å demontere og stirre på testen, så bør man heller avvente en dag eller to, og teste på nytt :)

Hei! Nok et spm fra meg med lite testerfaring;
Jeg har tidligere brukt CB digital for å finne EL men siden syklusen min har variert litt i det siste ville jeg heller prøve med strimler for å se stigningen (har ingen digitale tilgjengelig her nå).
På lørdag kveld fikk jeg nesten like sterk som kontroll - streken, hadde da hatt svake teststreker et par dager. Postet bilde her og som mange spådde; knall positiv (markant sterkere teststrek søndag formiddag). I dagene etter dette har de dog holdt seg sterke (like sterke streker). I dag morges kom teststreken etter kontrollstreken, og så kanskje litt svakere ut, når den tørker ser de like sterke ut). Kan jeg anta at eggløsning er overstått nå? Trodde de skulle bli raskt veldig negative etter EL. Har lagt inn aksjer senest i går kveld, men nå ser jeg ikke mannen på noen dager. Symptomer forøvrig passer med at EL var i tidsrommet søndag-tirsdag. :-)

Jeg ser dem begge klart og tydelig, men dessverre så ser de ut som mine og her er det ingenting på gang. Håper selvsagt dette går den rette veien for deg! :D

Ser streken! Men såg litt svak ut til å være ikm, men el kan jo ha vært litt senere enn antatt og så videre :D krysser fingrene på en knallpositiv imorgen!

Er utrolig spendt, men eg jubler ikkje før det står gravid på digital :happy:
Med førstemann så fikk eg positiv test 5 dager etter ikm, så håpet er ikkje heilt borte :D

Spiralen ble tatt ut i dag, og tester er på vei i posten :D 135 eggløsningstester og 70 g test :smiley-ashamed008

Tok denne på lørdag, og syntes jeg skimter en strek. Aner ikke hvor mange dpo da mensen ikke har kommet tilbake etter fødsel :bored: Tenkte å ta en til i morgen for å se om streken har blitt sterkere:wacky:
01D41531-D6C9-40B3-BC6B-6C9F302FF3AC.jpeg

Back
Topp