Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg er 11 dpo i dag, og fikk denne testen fra Normal på 25 ml/u. Noen som kan se noe?
Ser strek, men testen ser tørr ut?Tror jeg er 11 dpo i dag, og fikk denne testen fra Normal på 25 ml/u. Noen som kan se noe?
Skimter noe la det bli sterkereTror jeg er 11 dpo i dag, og fikk denne testen fra Normal på 25 ml/u. Noen som kan se noe?
Ser streken lett!Fikk bursdagsgaven jeg ønsket meg i dag, 9 dpoBlir spennende å følge med stigningen
håper det ikke er bare jeg som kan skimpte svaaak strek?!
Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531
Fikk bursdagsgaven jeg ønsket meg i dag, 9 dpoBlir spennende å følge med stigningen
Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531
Fikk bursdagsgaven jeg ønsket meg i dag, 9 dpoBlir spennende å følge med stigningen
Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531
gratulere så mye med dagen og positiv test 
Ser streken lett!
Nydelig strekGratulerer både med det ene og det andre!
Tusen takk dere!Ser strekengratulere så mye med dagen og positiv test
![]()

Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531

Tusen takk!!For en fantastisk bursdagsgave
Gratulerer både med dagen og streken![]()

Ser den lettFikk bursdagsgaven jeg ønsket meg i dag, 9 dpoBlir spennende å følge med stigningen
Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531
Ååååå for ein flott gave. Misunner degFikk bursdagsgaven jeg ønsket meg i dag, 9 dpoBlir spennende å følge med stigningen
Vis vedlegget 282530
Vis vedlegget 282531
Usikker selv.. får bare ta en ny om helst etpar dagerSer strek, men vet ikke om disse testene er kjent for skyggestreker eller ikke?
annen type vel og merke.

Den slår nok ut no. BABY

HURRA