Hei dere, kan jeg få litt hjelp her? Tror jeg er 11 dpo. Kan det være noe jeg har gjort galt under testingen, eller hva tror dere om streken??
Det der ser helt klart ut som en babystrek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere, kan jeg få litt hjelp her? Tror jeg er 11 dpo. Kan det være noe jeg har gjort galt under testingen, eller hva tror dere om streken??

Da er det bare å få tak i en brennkvikt altså... men fortell gjerne hvordan ligger dere an? Gøy å høre om dere andre før jeg svimer av her selvCB digital ukes

Er barre 1 dpoDa er det bare å få tak i en brennkvikt altså... men fortell gjerne hvordan ligger dere an? Gøy å høre om dere andre før jeg svimer av her selv![]()
Åh såpass, da er det bare å holde utEr barre 1 dpo![]()
lykke til!BabystrekHei dere, kan jeg få litt hjelp her? Tror jeg er 11 dpo. Kan det være noe jeg har gjort galt under testingen, eller hva tror dere om streken??
Krysser at jeg og får 2 strekerÅh såpass, da er det bare å holde utlykke til!
Å herreguuud.. klarer ikke tro at det er sant..To stekergratulerer !
![]()

Å herreguuud.. klarer ikke tro at det er sant..![]()
10år siden sist.. nøyaktig.. haha..Herlig følelse!![]()
Hehe.. ja det kan man si.. august 09 og August 19Oi så utrolig gøy da!!![]()
Hehe.. ja det kan man si.. august 09 og August 19![]()

Nei vi har hatt opphold.. bestemte oss for å prøve på nr 2 i februar..Så gøyHar du prøvd siden da eller hatt opphold?
![]()
Nei vi har hatt opphold.. bestemte oss for å prøve på nr 2 i februar..
JaaaaaSå godt å få positiv test nå da![]()
for den er positiv ikke sant???