Oss testetøser imellom

Er mellom 9 og 11 dpo, er det mulig å få så "sterk" strek da? Har hatt svakere strek i går morges og ettermiddag, og i morges..
Har tidligere måneder fått noen positive og noen negative, men nå har alle vært et svakt strek på de siste dagene.. Åh jeg hater meg selv for å ikke klare holde ut lengre med testinga så jeg slipper denne luringa :wtf:
Vis vedlegget 280764

Det er absolutt mulig! Varierer stort fra person til person hvor sterk testene er x dpo.
Gratulerer med positiv test :happy093

Er mellom 9 og 11 dpo, er det mulig å få så "sterk" strek da? Har hatt svakere strek i går morges og ettermiddag, og i morges..
Har tidligere måneder fått noen positive og noen negative, men nå har alle vært et svakt strek på de siste dagene.. Åh jeg hater meg selv for å ikke klare holde ut lengre med testinga så jeg slipper denne luringa :wtf:
Vis vedlegget 280764

Her ser du at mange får både vanlig og sterk positiv 11 dpo

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

Nå må jeg bare komme med et veldig direkte spørsmål her :p beklager på forhånd :)
Men altså, etter sex. Jeg så i dag ned i toalett skålen etterpå og da var det noe hvitt utflodlignende greier som fløyt :facepalm:
Jeg får jo selvfølgelig litt angst og tenker at off tenk om det er alle svømmerene som ikke holder seg og svømmer dit di skal:hilarious:

Er det noen som vet? :rolleyes:o_O

Vis vedlegget 280764
På disse testene hadde jeg faktisk ikke strek som jeg selv klarte å se, men slo ut på digital.. lykke til! :Heartred

Nå må jeg bare komme med et veldig direkte spørsmål her :p beklager på forhånd :)
Men altså, etter sex. Jeg så i dag ned i toalett skålen etterpå og da var det noe hvitt utflodlignende greier som fløyt :facepalm:
Jeg får jo selvfølgelig litt angst og tenker at off tenk om det er alle svømmerene som ikke holder seg og svømmer dit di skal:hilarious:

Etter hver utløsning kommer det rundt 300 millioner sædceller. Så det meste kommer rett ut igjen. Å noe kommer ut som utflod etter en stund

Hvor tidlig etter EL begynner dere å teste? El i går her- går på veggen nå- har så lyst å teste!

Er jo sikkert best å vente til nærmest mulig IKM, men jeg har fått positiv test 9 dpo begge gangene jeg ble gravid, så derfor testet jeg i dag! Dessverre blenda test på meg i dag, så mistet håpet :(

De sædcellene som skal til for å befrukte deg er allerede langt oppi deg på det tidspunktet du sitter på do.. overflødig sæd som kommer ut

Hvor tidlig etter EL begynner dere å teste? El i går her- går på veggen nå- har så lyst å teste!

Jeg testa i dag :rolleyes: 6 dpo :pden var såklart negativ, men det var en skyggestrek der.. men kjenner meg igjen i det at man vil teste med en gang, bare kjipern når det blir mange negative tester. HCG produseres vel ikke før egget har festet seg, ca 6 dager etter eggløsning..:happy:

Når dere tester rundt 9 dpo, da bruker dere tidlig tester? Har bare vanlige tester hjemme, så lurer på hvor lenge jeg kan vente før det evt kan slå ut på vanlige tester:p

Hei dere, kan jeg få litt hjelp her? Tror jeg er 11 dpo. Kan det være noe jeg har gjort galt under testingen, eller hva tror dere om streken??

Vedlegg

• 06FB0C77-7A2B-4934-A51E-B27533973CCC.jpeg
    06FB0C77-7A2B-4934-A51E-B27533973CCC.jpeg
    821,9 KB · Visninger: 487
  • 22656645-F7F8-43E9-B7D7-8B53172BE6C2.jpeg
    22656645-F7F8-43E9-B7D7-8B53172BE6C2.jpeg
    878,6 KB · Visninger: 463
  • 30C373DC-6ED1-4D26-AD53-A8AE286446AB.jpeg
    30C373DC-6ED1-4D26-AD53-A8AE286446AB.jpeg
    629,6 KB · Visninger: 445
  • BDC09D6F-9018-4583-9956-2D8B64378EF3.jpeg
    BDC09D6F-9018-4583-9956-2D8B64378EF3.jpeg