Oss testetøser imellom

Hjelp! Er det en strek?
Altså har jeg blitt helt koko? Er det her en skygge? Eller er den positiv? Streken kom etter 2 min. Og den var der hvertfall 20 min etterpå. Etter 1,5 time gikk det nesten ikke å se streken. Tør ikke håpe for mye!
Vis vedlegget 280702

Vis vedlegget 280703

Aldri fått så sterk skygge før evt. Men burde ikke streken vært der selv etter tidsfristen?

Her er testen etter 1,5 time.
Vis vedlegget 280704

Hjelp hjelp hjelp!

Jeg ser streken ❤
Om den burde være der eller ikke etterpå er ikke godt å si. Min var enda sterkere enn det der igår, å vises like godt nå. Mens idag er streken nesten helt borte.
Så ikke alt vi skal forstå :-P
Men krysser alt for at du får bare sterkere å sterkere streker ;-)

Jeg ser streken ❤
Om den burde være der eller ikke etterpå er ikke godt å si. Min var enda sterkere enn det der igår, å vises like godt nå. Mens idag er streken nesten helt borte.
Så ikke alt vi skal forstå :p
Men krysser alt for at du får bare sterkere å sterkere streker ;-)
Åh. Det er ikke godt for blodtrykket denne prøvingen. Egentlig skulle vel ikke jeg sett på testen etter så lang tid, siden tidsfristen er 30 min. Men det er jo umulig. :hilarious:
Typisk at det skal skje meg.
Takk! Krysser alt jeg også! :Heartred

Dette er dagens. Streken er jo der, men mye svakere enn igår.....

Vedlegg

• 20181116_141840.jpg
    20181116_141840.jpg
    358,5 KB · Visninger: 168
Holdt blæra i 3,5 time. Så gikk det ikke mer gitt. Kjøpte meg en RFSU tidlig og to CB Plus.
Cb pluss fikk jeg ikke noe resultat på, med RFSU kom det strek med en gang, og denne gang ble den værende. :happy:
Fortsatt redd for at det er tullestrek. Men kan de virkelig gi så sterk strek begge gangene? Nå kunnne jeg til og med se at den var rosa. Lys lys rosa. Tør ikke juble enda:dead: Blir helt sliten av mitt eget hode!
5F72A313-D14E-480C-A71A-1890A8BA64D4.jpeg

A820CB70-9499-4FFB-821F-878F1AD8BEE9.jpeg

Nå MÅ jeg vente i noen dagen før jeg tar en cb til. Ja, det blir lett...
trodde jeg hadde sendt testetøsa til azkaban. Tydeligvis ikke!

b_I2w3bx.png

Tok en test i morgest som var tydelig negativ. Selvfølgelig måtte jeg studere den noen timer senere, og da klarer jeg å skimte en svak strek i sterkt lys og en bestemt vinkel :hungover:
Det frista å prøve en ny en igjen.. Må prøve å holde meg til 12 dpo før jeg tester igjen, så jeg ikke tar helt av her :bag:

20181116_134834.jpg

Hjelp! Er det en strek?
Altså har jeg blitt helt koko? Er det her en skygge? Eller er den positiv? Streken kom etter 2 min. Og den var der hvertfall 20 min etterpå. Etter 1,5 time gikk det nesten ikke å se streken. Tør ikke håpe for mye!
Vis vedlegget 280702

Vis vedlegget 280703

Aldri fått så sterk skygge før evt. Men burde ikke streken vært der selv etter tidsfristen?

Her er testen etter 1,5 time.
Vis vedlegget 280704

Hjelp hjelp hjelp!
Ser strek :)

Er mellom 9 og 11 dpo, er det mulig å få så "sterk" strek da? Har hatt svakere strek i går morges og ettermiddag, og i morges..
Har tidligere måneder fått noen positive og noen negative, men nå har alle vært et svakt strek på de siste dagene.. Åh jeg hater meg selv for å ikke klare holde ut lengre med testinga så jeg slipper denne luringa :wtf:
Screenshot_20181116-185911.jpg

Back
Topp