Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW BABYEr det virkelig mulig at spira allerede sitter? ❤![]()

Kan se ut som det er en spire der jaEr det virkelig mulig at spira allerede sitter? ❤![]()

Ser ingenting dessverre. Dersom de symptomene du har er grunnet graviditet så burde du fått utslag på testene.Jeg har hatt en del symptomer på graviditet ganske lenge nå. Symptomer som menssmerter, vondt i korsrygg, veldig sliten, kvalme, tissetrengt hele tiden.
Har tatt tester tidligere som he vært negative, så la fra meg tanken på graviditet. Men de siste dagene har smakssansen min og luktesansen min endret seg. Lukter er mer intense og snacks som før aldri har vært sterkt er nå veldig sterk (i dette tilfellet Kims Crunchos salsa dippen)
Bestemte meg for å ta en test bare for å sjekke. Uten noen form for forhåpninger men ble usikker på resultatet. Er det synet mitt som tuller med meg nå eller er det virkelig en strek?
På bildet 2 og 3, så ser jeg antydning til 2 streker, tuller synet mitt eller er det noen her som ser det også?
Ser ingenting dessverre. Dersom de symptomene du har er grunnet graviditet så burde du fått utslag på testene.
Man kan kjenne mange symptomer når man ønsker å være gravid.
Å ja, det har virket fra de tidligere innleggene dine her som om du ønsker å bli gravid! Du har jo lagt inn bilder her flere sykluser virker det som, så synes det er litt snodig om du går på p-piller og ikke prøver å bli gravid?Ja det vet jeg. Vært gravid 5 ganger det siste året og hver gang jeg har testet for å sjekke så har de vært positive. Kan være for tidlig enda, den ene gangen jeg var gravid testet jeg ikke positivt før uke 7, men siden negativ test nå så blir nok bare tanken lagt på is. Jeg går på p piller så jeg og samboer prøver ikke akkurat nå.
Å ja, det har virket fra de tidligere innleggene dine her som om du ønsker å bli gravid! Du har jo lagt inn bilder her flere sykluser virker det som, så synes det er litt snodig om du går på p-piller og ikke prøver å bli gravid?
Men lykke til videre, håper den blir positiv da når du starter å prøve.
Hjelp! Er det en strek?
Altså har jeg blitt helt koko? Er det her en skygge? Eller er den positiv? Streken kom etter 2 min. Og den var der hvertfall 20 min etterpå. Etter 1,5 time gikk det nesten ikke å se streken. Tør ikke håpe for mye!
Vis vedlegget 280702
Vis vedlegget 280703
Aldri fått så sterk skygge før evt. Men burde ikke streken vært der selv etter tidsfristen?
Her er testen etter 1,5 time.
Vis vedlegget 280704
Hjelp hjelp hjelp!
krysser fingrenefor at den blir sterkere 
11dpo, eller 10. Haha. Alle sier forskjellig hvordan man skal regne dpo. Så enten 10 eller 11 dpo.Jeg har ingen erfaring med den testen.
Men jeg ser klart en strek der, så jeg tror det er spire pågangkrysser fingrenefor at den blir sterkere
Er du mange dpo?
#livetsomprøver!
Håper jeg!Hjelp! Er det en strek?
Altså har jeg blitt helt koko? Er det her en skygge? Eller er den positiv? Streken kom etter 2 min. Og den var der hvertfall 20 min etterpå. Etter 1,5 time gikk det nesten ikke å se streken. Tør ikke håpe for mye!
Vis vedlegget 280702
Vis vedlegget 280703
Aldri fått så sterk skygge før evt. Men burde ikke streken vært der selv etter tidsfristen?
Her er testen etter 1,5 time.
Vis vedlegget 280704
Hjelp hjelp hjelp!
Åh herrejesus!Dette ser veldig ut som min test da jeg testet positiv. Dagen etter tok jeg en CB digital som slo ut 1-2 uker.

Jeg tipper min hadde slått ut samme dag og. Så er ikke sikkert det er nødvendig å vente til i morgenÅh herrejesus!Shit! Det er LENGE til i morgen!
![]()
Oioi! Da må jeg holde meg daJeg tipper min hadde slått ut samme dag og. Så er ikke sikkert det er nødvendig å vente til i morgen![]()
Vet ikke jeg tør å ta en digital!Det er skummelt. Krysser fingrene for at det lyser GRAVID mot deg <3Oioi! Da må jeg holde meg daVet ikke jeg tør å ta en digital!
Ååh! Tusen tusen takk! Jeg er livredd!Det er skummelt. Krysser fingrene for at det lyser GRAVID mot deg <3

min var så svak og jeg fikk 1-2 på CBÅåh! Tusen tusen takk! Jeg er livredd!![]()
Åh. Herregud! Nå fikk jeg hvertfall håp!Vis vedlegget 280718 min var så svak og jeg fikk 1-2 på CB