Oss testetøser imellom

AA9068E2-D6E0-49D0-B4AD-320E4EA821F5.jpeg Tanker om disse? Den nederste er fra i dag. Hadde IKM i går. Skyggestreker ?

Last edited:
Jeg absolutt tolket de som positive. Ta en CD-test :D
Jeg tolker også disse som positive! Tanta er aldri for sein, men kom ikke i går som hun skulle gjort. Så håpet er stort, men er så redd at det ikke klaffet denne gangen heller. Får kjøpe en digital test i morgen

Oppfølgning etter SA, kontroll for letrozol kur. Jeg er på CD 14.
Følte meg "rar" igår, og tok test - syns je så skygge. Derfor det var ny test idag også.:)
Gyn så ingenting, bare at jeg snart hadde EL.
Åh, så leit da.. Men godt å vite at el er i rute ? :happy:

Fikk testene mine isted, jeg vet ikke hvorfor jeg tok en, for det er nok altfor tidlig, og for det andre, så var det ikke tidlig test :laughing021

Er det mulig liksom. Jeg skulle vente til IKM, fast bestemt, så får jeg dem i posten, og løper på badet med en gang. :laughing002 Den var negativ så klart, men det viste jeg jo før jeg tok den, men alikevel så måtte jeg ta den! lol

Fikk testene mine isted, jeg vet ikke hvorfor jeg tok en, for det er nok altfor tidlig, og for det andre, så var det ikke tidlig test :laughing021

Er det mulig liksom. Jeg skulle vente til IKM, fast bestemt, så får jeg dem i posten, og løper på badet med en gang. :laughing002 Den var negativ så klart, men det viste jeg jo før jeg tok den, men alikevel så måtte jeg ta den! lol

Haha!!! Kjenner til den du :laughing002
Gjorde akkurat det samme idag!

Hehe fort gjort

Back
Topp