Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser tydelig strek [emoji7]
9 dpo, og 10 september. Idag skulle jeg hatt termin med spiren jeg mistet. Blenda test, så blir bare sorgen idag.
?!?!?
Ser dere streken?
9 dpo, og 10 september. Idag skulle jeg hatt termin med spiren jeg mistet. Blenda test, så blir bare sorgen idag.

Klem til deg9 dpo, og 10 september. Idag skulle jeg hatt termin med spiren jeg mistet. Blenda test, så blir bare sorgen idag.

Nok dritt. Synest det er bedre med blend ikkje slik som jeg får svak og blir sterkare og så på retur igjen. Er så dritt lei det.9 dpo, og 10 september. Idag skulle jeg hatt termin med spiren jeg mistet. Blenda test, så blir bare sorgen idag.
Ser sjølv svake på dei 2 andre mennfår det ikkje opp på bilde. Den øverste er på retur. Så alt håp er borte.Ser streken tydelig på øverste testen.
Vis vedlegget 274300
0 håp her. Går i retur testane her.
Skimter no
Testane er på retur. Er kjemiskSer strek på øverste bilde!
Skimter no![]()
Hva tror dere? Kom opp med engang. Dette er innen tidsfristen.
Ser den godt!Streken er sterkere og den har farge, men vanskelig å få med på bilde.. Er 10 dpo i dagVis vedlegget 274341Vis vedlegget 274342
Håper, men den var så tynn, så tror ikke det.Ser ut som spirestrek