Oss testetøser imellom

Ja det tar på. Jeg er så hardbarka mot det no men det værst er at jeg har svaret på 9 dpo. Har kun 3 til 4 dagers glede om det blir noe. Jeg er 10 dpo og kan vente på heksa no alt.

Ønsker meg sånn et barn til at det gjør vondt. Ikke optimistisk lengre. Du er beintøff, skjønner ikke at du orker. Du har prøvd flere år sant? Vi har snart prøvd aktivt i 1 år.. Det tærer på. Sender deg en god klem

Ønsker meg sånn et barn til at det gjør vondt. Ikke optimistisk lengre. Du er beintøff, skjønner ikke at du orker. Du har prøvd flere år sant? Vi har snart prøvd aktivt i 1 år.. Det tærer på. Sender deg en god klem

Ser den, hadde siste mens 21.07 men bare fått svake streker.
Lik ikke å bli skuffa..
Men når jeg får bare svake tester håper jeg heller på TR..
Livet har vært utfordrene på andre måter så ikke kunne tenke at vi har Prøvet i 9 år nu...
Håper det nå klaffer for deg.

Har prøvd siden 2014 om mistet ein del men no merker jeg nedgang. Stopper prøvingen 2019 aug.
Du har stor mulighet enda. Ikkje gi opp.

Syns forøvrig streken er sterkere på urinen tatt etter første?
Image1536563142.335823.jpg

Negativ test i dag så da er det bare å vente på mensen :( Så da var det bare tullestreker på clearblue 9 dpo.

Dessverre kom tr brakende her nå hos meg. 5 dager før ikm.. så da var det bare en skygge [emoji20]

Det kan ha vært kjemisk. Men det hjelper ikke det, like leit uansett når tr kommer. Jeg pleier å få tr før tiden når jeg opplever kjemisk.

Dessverre kom tr brakende her nå hos meg. 5 dager før ikm.. så da var det bare en skygge [emoji20]
Huff, så kjipt :( spesielt når man får opp håpet med en skygge. Forrige pp var jeg såå sikker på at det hadde klaffet, så kom tr 5 dager før tiden :( så då satt jeg hele dagen og sippet og spiste sjokolade og såg på graviditetsdokumentarer på YouTube.
Håper virkelig det klaffer neste pp for deg!! :Heartred

?!?!? :o
Ser dere streken?

Vedlegg

• 298608_5b96187c9e640_1536563324.jpg
    298608_5b96187c9e640_1536563324.jpg
    43 KB · Visninger: 147
  • rsz_instasize_180910091155.jpg
    rsz_instasize_180910091155.jpg
    251,9 KB · Visninger: 145
Hei. Muligens jeg ser syner her altså, men er det antydning til strek her? Eller er den helt blendahvit? Ammer og har heller ikke fått mens enda så tviler på at vi har klart å blitt gravide, men det er jo alltid lov å håpe ❤️

Vis vedlegget 274281

Hei. Muligens jeg ser syner her altså, men er det antydning til strek her? Eller er den helt blendahvit? Ammer og har heller ikke fått mens enda så tviler på at vi har klart å blitt gravide, men det er jo alltid lov å håpe ❤️

Vis vedlegget 274281
Får bare opp feilmelding når jeg prøver å trykke på bildet ditt :(

Back
Topp