Ser strek på den øverste i hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke enig med meg selv om jeg ser noe men synet mitt er helt på bærtur nå tror jeg
Men er veldig positivt at du har fått streker på forskjellige tester![]()
Jeg ser! Denne gang er det gullegget!
Sier barre håper håperJeg ser strek på begge! Veldig tydelig på den øverste!
Håper håperHurraaaa! Endelig noen som også ser. Det er 4. skygge hittil på 2 forskjellige tester. Hååååååper det er noe på gang! [emoji1]
Krysser og håperSer strek på den øverste i hvertfall![]()

Håper jeg ogJeg ser! Denne gang er det gullegget!
Håper og du kommer etterDer er jo strek?!?
Satser på en sterkere imorgen og at jeg følger etter![]()
Alright testetøser [emoji7]
Ser dere noe på denne? Se sykt godt etter [emoji848]
Det er en demontert A1 (25mlu). Fikk supersvak strek på en 10 mlu test i går kveld.
Vis vedlegget 274045
Ser noe derAlright testetøser [emoji7]
Det er en demontert A1 (25mlu). Fikk supersvak strek på en 10 mlu test i går kveld.
Vis vedlegget 274045

Ser noe der![]()
Syns kanskje jeg ser en suuuuuprsvak strek[emoji4]
Alright testetøser [emoji7]
Vis vedlegget 274045
Okei, jeg er offisielt smårar. Sist graviditet var mine første symptomer sår hals ig tett nese, noe jeg våknet opp med i dag.. (sikkert siden guttungen er forkjølet[emoji23])
Meeen måtte ta en til test, selv om keg egentlig hadde avskrevet hele pp. Ja keg vet at det er tidlig, 11-12 dpo i dag.
Hva ser dere? Første bilde er før 3min (altså før tidsfrist. Det andre er etter jeg dusja, så kanskje 5min over tidsfrist.
Jeg har tydligvis streksyn, for gubben ser ingenting[emoji23]Vis vedlegget 274051Vis vedlegget 274052
Jeg ser!! [emoji7][emoji7]
Du må trene opp mannen din. Det har jeg gjort med min [emoji13]
Mannen min er stort sett på sjøen når jeg tester [emoji23]
Klarer ikke stole på det etter over 12mnd aktiv prøving med medisiner, og skyggestreker på alle testene siden 8dpo[emoji85]
Det skjønner jeg veldig godt. Du må nok bare vente å se. Evt ta en digital [emoji7]