Oss testetøser imellom

Blir ikke enig med meg selv om jeg ser noe men synet mitt er helt på bærtur nå tror jeg :p
Men er veldig positivt at du har fått streker på forskjellige tester :D

Tenker det som er mest positivt er at jeg ser strek på 4 timers kveldsurin 8 dpo. Selv om den er sykt svak. Gleder meg til i morgen [emoji4]

Alright testetøser [emoji7]

Ser dere noe på denne? Se sykt godt etter [emoji848]

Det er en demontert A1 (25mlu). Fikk supersvak strek på en 10 mlu test i går kveld.

IMG_0251.JPG

Okei, jeg er offisielt smårar. Sist graviditet var mine første symptomer sår hals ig tett nese, noe jeg våknet opp med i dag.. (sikkert siden guttungen er forkjølet[emoji23])

Meeen måtte ta en til test, selv om keg egentlig hadde avskrevet hele pp. Ja keg vet at det er tidlig, 11-12 dpo i dag.

Hva ser dere? Første bilde er før 3min (altså før tidsfrist. Det andre er etter jeg dusja, så kanskje 5min over tidsfrist.

Jeg har tydligvis streksyn, for gubben ser ingenting[emoji23]
IMG_0706.JPG
IMG_0713.JPG

Okei, jeg er offisielt smårar. Sist graviditet var mine første symptomer sår hals ig tett nese, noe jeg våknet opp med i dag.. (sikkert siden guttungen er forkjølet[emoji23])

Meeen måtte ta en til test, selv om keg egentlig hadde avskrevet hele pp. Ja keg vet at det er tidlig, 11-12 dpo i dag.

Hva ser dere? Første bilde er før 3min (altså før tidsfrist. Det andre er etter jeg dusja, så kanskje 5min over tidsfrist.

Jeg har tydligvis streksyn, for gubben ser ingenting[emoji23]Vis vedlegget 274051Vis vedlegget 274052

Jeg ser!! [emoji7][emoji7]

Du må trene opp mannen din. Det har jeg gjort med min [emoji13]

Jeg ser!! [emoji7][emoji7]

Du må trene opp mannen din. Det har jeg gjort med min [emoji13]

Mannen min er stort sett på sjøen når jeg tester [emoji23]

Klarer ikke stole på det etter over 12mnd aktiv prøving med medisiner, og skyggestreker på alle testene siden 8dpo[emoji85]

Back
Topp