Oss testetøser imellom

Jeg syns også det er noe der. Men den andre testen er på samme urin. Tror det bare er synsbedrag[emoji5] Tok en babyplan 25 mlu i dag ser du noe her? Vis vedlegget 273947

Jeg er ikke helt sikkert. Med det første så tenkte jeg nei men når jeg studerer den litt så føler jeg at jeg kan se noe. Men lurer på om jeg har litt streksyn her nå :hilarious: I hvertfall nå etter jeg har studert mine :p

Jeg er ikke helt sikkert. Med det første så tenkte jeg nei men når jeg studerer den litt så føler jeg at jeg kan se noe. Men lurer på om jeg har litt streksyn her nå :hilarious: I hvertfall nå etter jeg har studert mine :p

Det er nok ønskestreker.. blir sprø av den tolkingen min. Hadde bestemt meg for å la være det tullet, men så kommer tida da jeg pleier å få noe på testene å da går jeg på smellen[emoji849]

Det er nok ønskestreker.. blir sprø av den tolkingen min. Hadde bestemt meg for å la være det tullet, men så kommer tida da jeg pleier å få noe på testene å da går jeg på smellen[emoji849]

Kjenner meg igjen der. Hadde tenkt å vente til i hvertfall 10 dpo men det klarte jeg altså ikke :hilarious:

Men man blir litt sprø av å tolke disse testene.

Kan vi si oss enige om at den har blitt bittelitt sterkere? Kom snart da, EL :smiley-angelic001

Snapchat-568687182.jpg

Vis vedlegget 273903Vis vedlegget 273904

Sant det er ikke bare jeg som ser noe her?[emoji848] kan det være skygge eller ordentlig strek? Jeg mistet i SA for snart en mnd siden, og har testet meg til negative tester der. Aner ikke hvor mange dpo pga SA’en, men en gang i forrige uke [emoji23] har hatt en del symptomer som jeg kjente på sist jeg ble gravid
Ser ut som skygge, fått mange sånne på CB dessverre..

Se nøøøøøøøøøøye på denne. Ser dere det jeg ser? Jeg føler jeg ser en supersvak strek....

Demonterte en babyplan stav.

IMG_0245.JPG

IMG_0246.JPG

Vedlegg

• IMG_0245.JPG
    IMG_0245.JPG
    1.009,6 KB · Visninger: 86
Back
Topp