Nei [emoji17]
Nei dessverre![]()
Ser ingenting på den dessverre. Hvor mange dpo er du?
Er ikke så lett å se den på bilde
Er ikke mer enn 8 dpo så er jo veldig tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei [emoji17]
Nei dessverre![]()
Ser ingenting på den dessverre. Hvor mange dpo er du?
Jeg syns også det er noe der. Men den andre testen er på samme urin. Tror det bare er synsbedrag[emoji5] Tok en babyplan 25 mlu i dag ser du noe her? Vis vedlegget 273947
I hvertfall nå etter jeg har studert mine I morgon er den enda sterkareHva tror dere om denne? Her er den tørket. Var ikke så synlig før den ble tørr. Skygge??
Håper det, men hørt at de testene er berømt for skyggestrekerI morgon er den enda sterkare![]()
Jeg er ikke helt sikkert. Med det første så tenkte jeg nei men når jeg studerer den litt så føler jeg at jeg kan se noe. Men lurer på om jeg har litt streksyn her nåI hvertfall nå etter jeg har studert mine
![]()
Det er nok ønskestreker.. blir sprø av den tolkingen min. Hadde bestemt meg for å la være det tullet, men så kommer tida da jeg pleier å få noe på testene å da går jeg på smellen[emoji849]

Skimter noeSer dere noe her? Får ikke lagt ut original da «filen er for stor».
StrekSå lei av skyggestreker at jeg vil spy. Tror ikke jeg blir å kjøpe rfsu flere ganger...
Hvorfor må di komme?!?[emoji28]
Den synes litt bedre i virkeligheten.
Vis vedlegget 273931
Takk, men er nok bare skygger på de to. Tok en first response nå og den var negativ...Skimter noe![]()
SkuggeSer dere noe her? Vis vedlegget 273943
Ja, det er noko dritt. Får krysse og håpeHåper det, men hørt at de testene er berømt for skyggestreker![]()

Ser ut som skygge, fått mange sånne på CB dessverre..Vis vedlegget 273903Vis vedlegget 273904
Sant det er ikke bare jeg som ser noe her?[emoji848] kan det være skygge eller ordentlig strek? Jeg mistet i SA for snart en mnd siden, og har testet meg til negative tester der. Aner ikke hvor mange dpo pga SA’en, men en gang i forrige uke [emoji23] har hatt en del symptomer som jeg kjente på sist jeg ble gravid
Ser skugge. KrysserSe nøøøøøøøøøøye på denne. Ser dere det jeg ser? Jeg føler jeg ser en supersvak strek....
Demonterte en babyplan stav.
Vis vedlegget 273994
Vis vedlegget 273995
Ser skugge. Krysser![]()
Se nøøøøøøøøøøye på denne. Ser dere det jeg ser? Jeg føler jeg ser en supersvak strek....
Demonterte en babyplan stav.
Vis vedlegget 273994
Vis vedlegget 273995