Oss testetøser imellom

ECBCAB27-4CFC-4AEE-B6F8-74448CD7D11C.jpeg

Den er bittelitt sterkere idag, eller? (Nederste fra idag..)
Hilsen utålmodig.

Så lei av skyggestreker at jeg vil spy. Tror ikke jeg blir å kjøpe rfsu flere ganger...

Hvorfor må di komme?!?‍♀️[emoji28]

Den synes litt bedre i virkeligheten.

IMG_0681.JPG

Har du testet i dag a? :)
Begynner nesten å håpe litt jeg nå asså:nailbiting: men redd for å bli skuffet og, så prøver å tøyle meg selv. Denne testen er 25mlu eller hva det heter, cb early er jo på 10mlu, så da er det vel ikke så rart det ikke er så mye strek på dagens....?

Er vel litt forskjell på 10 og 25 nå så tidlig ja :)

Tok en early i dag tidlig, så en veldig svar strek der før tiden men fikk ikke den på bilde. Ble litt sterkere etter tiden. Men har ikke helt troen siden disse clearblue har så dårlig rykte på seg :rolleyes:

Er vel litt forskjell på 10 og 25 nå så tidlig ja :)

Tok en early i dag tidlig, så en veldig svar strek der før tiden men fikk ikke den på bilde. Ble litt sterkere etter tiden. Men har ikke helt troen siden disse clearblue har så dårlig rykte på seg :rolleyes:
Enig med deg ift cb. Kjøpte en annen tidlig test som jeg har liggende og, men lurte på å vente til i morgen el søndag med å ta den. Det er test med rødt fargestoff.
Spørs om jeg klarer å vente :P

Spennende med enda en strek da, da er vel oddsene høyere i det minste :D Hold oss oppdatert da :)

Enig med deg ift cb. Kjøpte en annen tidlig test som jeg har liggende og, men lurte på å vente til i morgen el søndag med å ta den. Det er test med rødt fargestoff.
Spørs om jeg klarer å vente :p

Spennende med enda en strek da, da er vel oddsene høyere i det minste :D Hold oss oppdatert da :)

Håper jeg får babyplan testene i posten i dag. Tror ikke jeg klarer å vente med å teste, vil teste hele tiden :hilarious:

Jeg har ikke prøvd strimmel men de stavene og jeg har aldri fått falsk positiv på de :)

Syns jeg ser en strek på den øverste :)

Jeg syns også det er noe der. Men den andre testen er på samme urin. Tror det bare er synsbedrag[emoji5] Tok en babyplan 25 mlu i dag ser du noe her?
Image1536317368.055774.jpg

Back
Topp