Synes den var vel sterk, tydelig og blå til å være skyggeHva tror dere om denne? Her er den tørket. Var ikke så synlig før den ble tørr. Skygge??
Krysser fingrene!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den var vel sterk, tydelig og blå til å være skyggeHva tror dere om denne? Her er den tørket. Var ikke så synlig før den ble tørr. Skygge??
Krysser fingrene!!TakkSynes den var vel sterk, tydelig og blå til å være skyggeKrysser fingrene!!
Så lei av skyggestreker at jeg vil spy. Tror ikke jeg blir å kjøpe rfsu flere ganger...
Hvorfor må di komme?!?[emoji28]
Den synes litt bedre i virkeligheten.
Vis vedlegget 273931
Det kan ikke være tifeldig at det kommer streker på absolutt all testene dine!
Men hadde jeg vært gravid skulle di vel begynt å bli sterkere nå..? [emoji27]
Ja, kanskje. Har du andre typer tester du kan ta?
Har to digitale jeg kjøpte på boots apotek som jeg har spart på[emoji23] og en clearblue. Fikk skygge på clearblue i går også.
Ta en digital i morgen[emoji2]
Har du testet i dag a?
Begynner nesten å håpe litt jeg nå assåmen redd for å bli skuffet og, så prøver å tøyle meg selv. Denne testen er 25mlu eller hva det heter, cb early er jo på 10mlu, så da er det vel ikke så rart det ikke er så mye strek på dagens....?
Får gjøre det[emoji4] skal i utdrikningslag i morgen, hadde håpt å få positiv til da om jeg er gravid..[emoji85]
Håper virkelig for deg[emoji173]️
Enig med deg ift cb. Kjøpte en annen tidlig test som jeg har liggende og, men lurte på å vente til i morgen el søndag med å ta den. Det er test med rødt fargestoff.Er vel litt forskjell på 10 og 25 nå så tidlig ja
Tok en early i dag tidlig, så en veldig svar strek der før tiden men fikk ikke den på bilde. Ble litt sterkere etter tiden. Men har ikke helt troen siden disse clearblue har så dårlig rykte på seg![]()
Enig med deg ift cb. Kjøpte en annen tidlig test som jeg har liggende og, men lurte på å vente til i morgen el søndag med å ta den. Det er test med rødt fargestoff.
Spørs om jeg klarer å vente
Spennende med enda en strek da, da er vel oddsene høyere i det minsteHold oss oppdatert da
![]()

Ser dere noe her? Vis vedlegget 273943
Nei dessverreSer dere noe her? Vis vedlegget 273943
Ser dere noe her? Vis vedlegget 273943
Jeg har ikke prøvd strimmel men de stavene og jeg har aldri fått falsk positiv på de
Syns jeg ser en strek på den øverste![]()