Oss testetøser imellom

12dpo, hva tenker dere?
Screenshot_20180906-175740_Gallery.jpg

I mitt hode er det alt for svakt, har sååå dårlig erfaring med svake tester etter 12 dpo.

Hvilke erfaringer har dere med RFSU digital? Er det verdt å suse på butikken å kjøpe ikveld, eller bør jeg vente til jeg kommer meg på apoteket lørdag?
Hører jo så mye negativt om RFSU strimler....

Ja, men det kan hende jeg ikke ventet helt 10 mim før jeg forlot den da, tok ikke tidaog sønnen min maste på meg[emoji85] jeg får prøøøøve å holde meg til lørdag å teste igjen da..

Jeg hadde ikke klart å ventet til lørdag :hilarious: Hvor mange dpo er du?

Hva tror dere om denne? Her er den tørket. Var ikke så synlig før den ble tørr. Skygge??

Vedlegg

• 06A8812A-FC07-4C53-9CAF-07F408E1E6D6.jpeg
    06A8812A-FC07-4C53-9CAF-07F408E1E6D6.jpeg
    59,8 KB · Visninger: 150
IMG_4809.JPG
IMG_4808.JPG

Sant det er ikke bare jeg som ser noe her?[emoji848] kan det være skygge eller ordentlig strek? Jeg mistet i SA for snart en mnd siden, og har testet meg til negative tester der. Aner ikke hvor mange dpo pga SA’en, men en gang i forrige uke [emoji23] har hatt en del symptomer som jeg kjente på sist jeg ble gravid

Vis vedlegget 273903Vis vedlegget 273904

Sant det er ikke bare jeg som ser noe her?[emoji848] kan det være skygge eller ordentlig strek? Jeg mistet i SA for snart en mnd siden, og har testet meg til negative tester der. Aner ikke hvor mange dpo pga SA’en, men en gang i forrige uke [emoji23] har hatt en del symptomer som jeg kjente på sist jeg ble gravid

Syns jeg ser noe der ja :)

Måler dere med den aller første urinen som kommer ut om morgenen, eller lar dere det første gå ned i skåla før dere plasserer koppen/glasset? eller tester dere rett fra strålen?

Blæ 8 dpo og ikke så mye som en skyggestrek engang[emoji23][emoji85] jeg mister liksom litt motet når den er helt blenda [emoji849]
IMG_5205.JPG

Back
Topp