12dpo, hva tenker dere?
I mitt hode er det alt for svakt, har sååå dårlig erfaring med svake tester etter 12 dpo.
I mitt hode er det alt for svakt, har sååå dårlig erfaring med svake tester etter 12 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12dpo, hva tenker dere?
Vis vedlegget 273845
Men dersom egget brukte 1-3 dager lenger på å feste seg, så vil jo det gi senere hcg-stigning! Jeg er optimistisk!!12dpo, hva tenker dere?
Vis vedlegget 273845

Krysse det som kan krysses. Håper du har feil at det går rette vegen etter 12 dpo12dpo, hva tenker dere?
Vis vedlegget 273845
I morgon håper vi på svak strek nr 2
12dpo, hva tenker dere?
Vis vedlegget 273845
Ja, men det kan hende jeg ikke ventet helt 10 mim før jeg forlot den da, tok ikke tidaog sønnen min maste på meg[emoji85] jeg får prøøøøve å holde meg til lørdag å teste igjen da..
Hvor mange dpo er du?Jeg hadde ikke klart å ventet til lørdagHvor mange dpo er du?
oi! Syns den var vel sterk til å være skyggeHva tror dere om denne? Her er den tørket. Var ikke så synlig før den ble tørr. Skygge??
TakkOi
oi! Syns den var vel sterk til å være skygge![]()
Redd for å håpe for mye, ettersom den ikke var like synlig/sterk før den var tørr..Vis vedlegget 273903Vis vedlegget 273904
Sant det er ikke bare jeg som ser noe her?[emoji848] kan det være skygge eller ordentlig strek? Jeg mistet i SA for snart en mnd siden, og har testet meg til negative tester der. Aner ikke hvor mange dpo pga SA’en, men en gang i forrige uke [emoji23] har hatt en del symptomer som jeg kjente på sist jeg ble gravid
Ser dere noe her? Får ikke lagt ut original da «filen er for stor».
Har du testet i dag a?Ser noe![]()
men redd for å bli skuffet og, så prøver å tøyle meg selv. Denne testen er 25mlu eller hva det heter, cb early er jo på 10mlu, så da er det vel ikke så rart det ikke er så mye strek på dagens....?