Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått mange skyggestreker på deVis vedlegget 272810 Vis vedlegget 272809
Noen som har erfaring med disse testene?
9 dpo og svak strek i går og bittelitt sterkere i dag ....
Er det skyggestreker ?
Æsj håper ikke de lurer meg. De andre jegchar tatt tidligere i syklusen har vært blenda.... får bare vente å seHar fått mange skyggestreker på de![]()

Brun utflod i går, litt friskt blod i mårrest, 12dpo. Men ser dere noe her? Er det mulig?![]()
Sant det trenger ikke å bety noe at det er streker på cb digital? Vis vedlegget 272707
Jeg ser ikke noe.Noen som ser noe på noen av disse?
Vis vedlegget 273091
Ikke jeg heller. Greit å få det bekreftet av noen med streksynJeg ser ikke noe.
Slik så min strek ut inni da den sa 1-2 ved tidligere svangerskap:
Vis vedlegget 273082
Den ensomme streken skal være sterkere enn den svake streken ved siden av den sterke.
Slik er den når du får 2-3: da er den streken som er ensom like sterk som den som alltid har vært sterk.
Vis vedlegget 273083
Og 3+: da er alle strekene like sterke [emoji173]️
Vis vedlegget 273084
Kan kanskje skimte noe langt der inne på det nederste bildet.... krysser fingrene for degNoen som kan se noe her? Syns jeg kan se en strek, litt vanskelig å få frem på bilde!![]()

Testetøsa har virkelig meldt sin ankomst denne PP også! Jeg som var sikker på jeg skulle klare å holde meg til iallefall ikm, har holdt meg enda, men klør skikkelig i fingrene for å teste! Har ikm 8 september![]()
Jeg burde ikke ha ebay tester hjemme....
Men den øverste tok jeg først i ettermiddag, d e midterste for et par-3 timer siden, å den siste nå.. Jeg så streken på alle før det var gått 5 minutter.. Men jeg får ingen positiv på morgenen.... Jeg ser strekene og tenker mitt, men klarer liksom ikke håpe riktig enda siden jeg ikke får positiv når konsentrasjonen på urinen er på sitt sterkeste.. Hatt dårlig erfaring med disse tidliger, men får ikke kjøpt ordentlige før mandag![]()
Så du har allerede testet?Vi har ikm samme dagjeg klarte ikke å tyde noe på den, men nå er jeg sykt dårlig på å tyde svake streker har jeg merket[emoji85]
jeg vil iallefall holde meg til i S dash, men er så vanskelig!