Oi.. den var jo blå også..., wow,disse testene er virkelig IKKE noe å bruke pengene på!
Jooo! De er helt fantastiske! Aldri vist skygge her og jeg tester konsekvent med CB early [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi.. den var jo blå også..., wow,disse testene er virkelig IKKE noe å bruke pengene på!
Så du tenker at min er positiv og ikke skygge?Jooo! De er helt fantastiske! Aldri vist skygge her og jeg tester konsekvent med CB early [emoji1]
Den er mer klar i virkeligheten synes jeg!Så du tenker at min er positiv og ikke skygge?
Hehehadde drukket å kost meg..
![]()
Så du tenker at min er positiv og ikke skygge?
Tr har ikke kommetJeg tenker testen viser riktig, men spiren ikke klarte feste seg skikkelig (dersom tr kom. Hørtes sånn ut?) Statistik sett blir vel de fleste egg befruktet,men så er det fåtall som klarer feste seg og utvikle seg videre
Da er det babystrekTr har ikke kommet![]()
he heEL test skal helst tas på ettermiddag/kveld... men jeg tok morgen og ettermiddag /kveld.. startet på CD 10 ..Har sikkert spurt mange -ganger, men finner ikke svaret jeg fikk.
Når dere bruker ELtest så testet dette på morgenurin i en plasskopp?
Men om jeg da skal begynne første ELtest første dag etter TR?
Kanskje jeg skal skrive ned svarene deres så jeg ikke glemmer dethe he
EL test skal helst tas på ettermiddag/kveld... men jeg tok morgen og ettermiddag /kveld.. startet på CD 10 ..![]()
Ja vil si rundt 17-18Hvor mange ELtester bruker du på en syklus da? og hvor mange dager tester du?
Ettermiddagen som rundt klokka 15.00 da?
Ja vil si rundt 17-18
Bruker veldig mange tester men kjøper på eBay,veldig billige og man får sykt mange i en pakketester så mange dager det tar før EL kommer,den kommer vel ca rundt CD 14-17
![]()

Denne kjøpte jeg via ebay [emoji4]Ja vil si rundt 17-18![]()
Bruker veldig mange tester men kjøper på eBay,veldig billige og man får sykt mange i en pakketester så mange dager det tar før EL kommer,den kommer vel ca rundt CD 14-17
![]()
Joda, det skal holde til sikkert 4 ogHar kjøpt via ebay. men har ikke fått det ennå i postenSå håper det kommer snart
Kjøpte 25 x 2. altså 50 stk, men vet ikke om det holder for en syklus eller hva det gjør![]()
Har ingen erfaring med dem men lykke tilDenne kjøpte jeg via ebay [emoji4]![]()
Har ingen erfaring med dem men lykke til![]()