Oss testetøser imellom

Vedlegg

• 20180726_181844.jpg
    20180726_181844.jpg
    274,3 KB · Visninger: 193
Så du tenker at min er positiv og ikke skygge?

Jeg tenker testen viser riktig, men spiren ikke klarte feste seg skikkelig (dersom tr kom. Hørtes sånn ut?) Statistik sett blir vel de fleste egg befruktet,men så er det fåtall som klarer feste seg og utvikle seg videre

Jeg tenker testen viser riktig, men spiren ikke klarte feste seg skikkelig (dersom tr kom. Hørtes sånn ut?) Statistik sett blir vel de fleste egg befruktet,men så er det fåtall som klarer feste seg og utvikle seg videre
Tr har ikke kommet :)

Har sikkert spurt mange -ganger, men finner ikke svaret jeg fikk.

Når dere bruker ELtest så testet dette på morgenurin i en plasskopp?
Men om jeg da skal begynne første ELtest første dag etter TR?

Kanskje jeg skal skrive ned svarene deres så jeg ikke glemmer det :joyful: he he

Har sikkert spurt mange -ganger, men finner ikke svaret jeg fikk.

Når dere bruker ELtest så testet dette på morgenurin i en plasskopp?
Men om jeg da skal begynne første ELtest første dag etter TR?

Kanskje jeg skal skrive ned svarene deres så jeg ikke glemmer det :joyful: he he
EL test skal helst tas på ettermiddag/kveld... men jeg tok morgen og ettermiddag /kveld.. startet på CD 10 .. :)

Hvor mange ELtester bruker du på en syklus da? og hvor mange dager tester du?
Ettermiddagen som rundt klokka 15.00 da?
Ja vil si rundt 17-18 :)
Bruker veldig mange tester men kjøper på eBay,veldig billige og man får sykt mange i en pakke :) tester så mange dager det tar før EL kommer,den kommer vel ca rundt CD 14-17 :)

Ja vil si rundt 17-18 :)
Bruker veldig mange tester men kjøper på eBay,veldig billige og man får sykt mange i en pakke :) tester så mange dager det tar før EL kommer,den kommer vel ca rundt CD 14-17 :)

Har kjøpt via ebay. men har ikke fått det ennå i posten o_O Så håper det kommer snart :)
Kjøpte 25 x 2. altså 50 stk, men vet ikke om det holder for en syklus eller hva det gjør :joyful:

Jeg tester ut litt nå for jeg har så syyykt mange EL tester igjen.
Og i tilfelle noen der ute har dette merket (rosa one step fra eBay) vil jeg ikke anbefale å stole på disse.
Nå er jeg gravid og derfor slår den grønne ut men de rosa har ALDRI blitt positive hos meg. Dette viser jo bare hvor dårlige disse er.
I tilfelle noen bruker bare disse eller vurderer å kjøpe,kjøp heller de grønne :) koster det samme men funker !

Vedlegg

• 80EBE0D0-A579-4DB6-B7C9-A199E1E80ED3.jpeg
    80EBE0D0-A579-4DB6-B7C9-A199E1E80ED3.jpeg
    73,3 KB · Visninger: 166
Back
Topp