Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dere noe?Vis vedlegget 267867
bilde var litt mørkt bilde hvis det var det som gjorde att jeg ikke så såå bra 
Ser noe på babyplan testenSer dere noe?Vis vedlegget 267867
Ser noe her ihvertfallJeg forstår skyggestreker er en ting men de skal vel ikke vokse i styrke? Denne er sterkere enn den jeg fikk igår og den kom opp før tidsfrist. Er det fortsatt svakt til å være ekte strek?! Testen er tørket nå og syns derfor mer men den kom opp før frist. Herregud jeg er så i tvil på om jeg skal vise mannen. Er 10 DPO.
Litt i stuss siden denne har ligget ute i bilen på disse varme dagene så den kan være ødelagt men altsåSer noe her ihvertfallhåper den blir sterkere i morgen ...
HurraLitt i stuss siden denne har ligget ute i bilen på disse varme dagene så den kan være ødelagt men altså

Jeg forstår skyggestreker er en ting men de skal vel ikke vokse i styrke? Denne er sterkere enn den jeg fikk igår og den kom opp før tidsfrist. Er det fortsatt svakt til å være ekte strek?! Testen er tørket nå og syns derfor mer men den kom opp før frist. Herregud jeg er så i tvil på om jeg skal vise mannen. Er 10 DPO.
Jeg ser den godt! Sier gratulerer jeg med tanke på cb testen også![]()
Er helt i sjokk jeg nå. Hadde virkelig ikke trodd detHurra![]()
Er man testetøs når man tisser på en brukt gtest?[emoji28][emoji23][emoji23]
Tom for tester og ja....[emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]
Er man testetøs når man tisser på en brukt gtest?[emoji28][emoji23][emoji23]

Synes faktisk streken ble tydeligere[emoji23] men tar d ikke som en positiv test da,så gal er jeg ikke[emoji23]Jepp den vil jo ikke funke [emoji23]
Godt å høre man ikke er alene[emoji23][emoji23]Må si ærlig at da er vi i samme båt for det har jeg gjort selv og trodd att det funker, men det gjør det jo ikke![]()
Godt å høre man ikke er alene[emoji23][emoji23]

Gratulerer! Tviler på at varmen har lagt igjen kunstig hcg i testen så den blir falsk positivLitt i stuss siden denne har ligget ute i bilen på disse varme dagene så den kan være ødelagt men altså
Nå skal det gå bra Det har jeg prøvdEr man testetøs når man tisser på en brukt gtest?[emoji28][emoji23][emoji23]
seriøst testetøs jeg ihvertfall. Har jo testet positivt, men dagen før bestillte jeg 100 one step tester fra ebay.