Oss testetøser imellom

Hei!! Når begynner dere å teste? Jeg har satt meg som mål å vente til helgen (8 og 9 dpo), men har nettop bestilt 4 CB early og 10 babyplan tidlig strimmel. Bestilte først en runde så en til [emoji85][emoji849]
Så nå vil jeg egentlig begynne å teste så tidlig som mulig. Vet at det gjennomsnittlig tar 6 dager før egget fester seg, men er det noen som tester fra allerede 5 og 6dpo?
Jeg begynner rundt 6 - 7 dpo.

CD1 i dag. Og tenkte eg må handle inn til neste runde. Men trur jammen eg har nok [emoji14]

EL-tester: ca 50 frå eBay og 6 babyplan (+10 dårlige frå ebay).

Graviditetstest: 15 one step, 1 babyplan early, 8 babyplan strimmel, 1 babyplan stav, 2 wondfo(?) og 2 digitale CB med vekeindikator på veg i posten.

20180703_200007.jpg

Kjenner eg har lyst på CB early også [emoji85]

CD1 i dag. Og tenkte eg må handle inn til neste runde. Men trur jammen eg har nok [emoji14]

Graviditetstest: 15 one step, 1 babyplan early, 8 babyplan strimmel, 1 babyplan stav, 2 wondfo(?) og 2 digitale CB med vekeindikator på veg i posten.

Vis vedlegget 265457

Hahaha! CB early er best. Synes jeg da - så jeg skjønner det godt. Har bestilt 4 stk i dag [emoji1]

Vis vedlegget 265457

Spar de pengene og styr unna cb early, den er jo veldig godt kjent for skyggestreker...

Bah. Hvorfor blir det sånn skygge? Sabla irriterende.
Image1530641564.883029.jpg

Ikke testet enda men lurer på å svi av en. Skulle egentlig få TR nå på torsdag som kommer, men tror jeg fikk den igår (mandag) på cd 24.. ikke testet etter el denne mnd da vi har hatt mye å gjort med utpakking og jobb så ikke orket denne perioden. Meen jeg begynte å blø igår, ganske kraftig. Plugget i tampong og for på jobb. Når jeg skulle byttr på kvelden etter jobb hadde jeg ikkr blødd nesten noen ting. Har ikke brukt noe tampong/bind eller noe inatt. Men idag har det vært minimalt lite, kun når jeg tørker meg men er da bare bittelitt brunt som kommer. Akkurat som når jeg er ferdig med perioden min. Er dette vanlig eller bør jeg ta en test? Har mens normalt sett i 3 dager.

Vis vedlegget 265457

Hvor fikk du wondfo fra? Jeg bestilte de blå strimlene på babyplan.. fikk de vanlige [emoji24]

Ikke testet enda men lurer på å svi av en. Skulle egentlig få TR nå på torsdag som kommer, men tror jeg fikk den igår (mandag) på cd 24.. ikke testet etter el denne mnd da vi har hatt mye å gjort med utpakking og jobb så ikke orket denne perioden. Meen jeg begynte å blø igår, ganske kraftig. Plugget i tampong og for på jobb. Når jeg skulle byttr på kvelden etter jobb hadde jeg ikkr blødd nesten noen ting. Har ikke brukt noe tampong/bind eller noe inatt. Men idag har det vært minimalt lite, kun når jeg tørker meg men er da bare bittelitt brunt som kommer. Akkurat som når jeg er ferdig med perioden min. Er dette vanlig eller bør jeg ta en test? Har mens normalt sett i 3 dager.

Vanlig å blø litt i begynnelsen på et evnt svangerskap[emoji4] Ville tatt en test, jeg!

Skal svi av en nå når barna legger seg. Men har ikke helt troen på at det skulle ha klaffet når vi ikke har testet etter el
Det viktigste er ikke å teste etter el, men å ha sex! ;)

Dei er desverre kjøpt i 2014 (fann dei under forrige opprydding), på billige-tester.no

Men vart en diskusjon her for nokre veker sidan (?) Om desse testene. Trur det var lusemus som sa at dei vanlige på babyplan er desse? Var det dei du kjøpte?

Ja kjøpte dem i håp om å få wondfo! Men nope [emoji29]

Jeg begynte med 10 også, ser at det er knapt, brukte jo 4 stk bare denne perioden.
Så hvis tr kommer denne mnd tror jeg at jeg bestiller 20 :p
Lurt og ha litt ekstra ;)

Jeg har slitt med å finne EL så jeg har testet sånn tre ganger om dagen i to uker[emoji23] Kan jo regne ut hvor mange det blir! Men håper du treffer din fortere:)

Back
Topp