Oss testetøser imellom

Begynner med 10, aldri testet med el tester før [emoji849]

Jeg begynte med 10 også, ser at det er knapt, brukte jo 4 stk bare denne perioden.
Så hvis tr kommer denne mnd tror jeg at jeg bestiller 20 :p
Lurt og ha litt ekstra ;)

Tr er her no, så får se korti de kommer.. drømmer om en april baby no! [emoji85]

De kommer nok snart, spørs hvor du har bestilt de da? :)
Ja, drømmen om baby er stor, håper vi får ønsket oppfylt meget snart :Heartred

Noen med godt streksyn som ser noe her? :)

Vedlegg

• 8EA6AF1B-8AA2-4F59-8E95-57D75D275C78.jpeg
    8EA6AF1B-8AA2-4F59-8E95-57D75D275C78.jpeg
    679,6 KB · Visninger: 189
Noen med godt streksyn som ser noe her? :)

Enig med Lusemus, bedre og se med hvit bakgrunn :)
Jeg synes jeg kan skimte noe der, men vanskelig og se.

Vedlegg

• 798C1CAC-8AE8-4894-A4A9-6706ACB58419.jpeg
    798C1CAC-8AE8-4894-A4A9-6706ACB58419.jpeg
    209,9 KB · Visninger: 195
Takk for svar. Bildet ble tatt for 1 1/2 time siden, så testen er tørket nå, men tok et nytt nå:

Kan dessverre ikke se noe :(
Men det kan jo enda være tidlig? Hvor mange dpo er du?

De kommer nok snart, spørs hvor du har bestilt de da? :)
Ja, drømmen om baby er stor, håper vi får ønsket oppfylt meget snart :Heartred

Billigtester [emoji4]

Jaa, flere og fler av mine veninner blir gravide no.. har så lyst på en liten en som betyr absolutt alt og som gjør at man smelter hver gang man ser på det lille mennesker [emoji24][emoji7]

Er ikke helt sikker, men jeg tipper jeg er 9 eller 10 dpo.

Ser ikke noe jeg heller :(
Jeg ville testet igjen om 2 dager. Jeg bruker ikke å få positiv før 11-12 dpo, tror det er ganske vanlig

Hei!! Når begynner dere å teste? Jeg har satt meg som mål å vente til helgen (8 og 9 dpo), men har nettop bestilt 4 CB early og 10 babyplan tidlig strimmel. Bestilte først en runde så en til [emoji85][emoji849]
Så nå vil jeg egentlig begynne å teste så tidlig som mulig. Vet at det gjennomsnittlig tar 6 dager før egget fester seg, men er det noen som tester fra allerede 5 og 6dpo?

Hei!! Når begynner dere å teste? Jeg har satt meg som mål å vente til helgen (8 og 9 dpo), men har nettop bestilt 4 CB early og 10 babyplan tidlig strimmel. Bestilte først en runde så en til [emoji85][emoji849]
Så nå vil jeg egentlig begynne å teste så tidlig som mulig. Vet at det gjennomsnittlig tar 6 dager før egget fester seg, men er det noen som tester fra allerede 5 og 6dpo?
Jeg har en avtale med noen her inne om å ikke teste før 13 dpo [emoji23] sååå redd for å bli skuffet :( er i Syden da så blir interessant å sjekke om man er gravid der nede [emoji23]

Back
Topp