Enitsirk85
Elsker forumet
Begynner med 10, aldri testet med el tester før [emoji849]
Jeg begynte med 10 også, ser at det er knapt, brukte jo 4 stk bare denne perioden.
Så hvis tr kommer denne mnd tror jeg at jeg bestiller 20
Lurt og ha litt ekstra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner med 10, aldri testet med el tester før [emoji849]
Jeg begynte med 10 også, ser at det er knapt, brukte jo 4 stk bare denne perioden.
Så hvis tr kommer denne mnd tror jeg at jeg bestiller 20
Lurt og ha litt ekstra![]()
Tr er her no, så får se korti de kommer.. drømmer om en april baby no! [emoji85]

Klarer ikkje å sjå for bakgrunnen gjør testen så vanskelig å sjå på. Prøv kvit bakgrunn.Noen med godt streksyn som ser noe her?![]()
Noen med godt streksyn som ser noe her?![]()
Klarer ikkje å sjå for bakgrunnen gjør testen så vanskelig å sjå på. Prøv kvit bakgrunn.
Takk for svar. Bildet ble tatt for 1 1/2 time siden, så testen er tørket nå, men tok et nytt nå:Enig med Lusemus, bedre og se med hvit bakgrunn
Jeg synes jeg kan skimte noe der, men vanskelig og se.
Takk for svar. Bildet ble tatt for 1 1/2 time siden, så testen er tørket nå, men tok et nytt nå:
De kommer nok snart, spørs hvor du har bestilt de da?
Ja, drømmen om baby er stor, håper vi får ønsket oppfylt meget snart![]()
Er ikke helt sikker, men jeg tipper jeg er 9 eller 10 dpo.Kan dessverre ikke se noe
Men det kan jo enda være tidlig? Hvor mange dpo er du?
Er ikke helt sikker, men jeg tipper jeg er 9 eller 10 dpo.

Jeg ser noe svakt ja
skimter ein strek, la den bli sterkare
Ser jeg og
Jeg har en avtale med noen her inne om å ikke teste før 13 dpo [emoji23] sååå redd for å bli skuffetHei!! Når begynner dere å teste? Jeg har satt meg som mål å vente til helgen (8 og 9 dpo), men har nettop bestilt 4 CB early og 10 babyplan tidlig strimmel. Bestilte først en runde så en til [emoji85][emoji849]
Så nå vil jeg egentlig begynne å teste så tidlig som mulig. Vet at det gjennomsnittlig tar 6 dager før egget fester seg, men er det noen som tester fra allerede 5 og 6dpo?