lusemus 71
Forumet er livet
BABY

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BABY

BABY

Denne er jo også negativ?Denne er negativ. Her ser du bilde av min positive EL test denne pp. Vis vedlegget 265097
Denne er jo også negativ?
Hahaha jaa, det gjør jeg visstNei, den er knallpositivTror kanskje du ser på den opp ned?
Må bare få med den syke kjæresten min [emoji106]Da er det og sette i gang. Wow![]()
Hei!
Noen som ser noe her? Jeg syns jeg kan skimte noe når jeg vipper tlf litt... men syns også at den eventuelle streken er plassert litt feil? Tror jeg har blitt litt koko av denne testingen![]()
Ser noe svakt. La det bli sterkare

Uff, det er så tungt når det ikkje er spor etter verken TR eller strek.. lange dagar med venting på det eine eller andre! [emoji170]Er 4 dager over IKM, men helt blenda test [emoji17] Testet seint positivt med førstemann, men ikke så sent tror jeg.
Vis vedlegget 265264
Klem[emoji173]Er 4 dager over IKM, men helt blenda test [emoji17] Testet seint positivt med førstemann, men ikke så sent tror jeg.
Vis vedlegget 265264
Er 4 dager over IKM, men helt blenda test [emoji17] Testet seint positivt med førstemann, men ikke så sent tror jeg.
Vis vedlegget 265264
Kan skimte en skygge hvis jeg legger godviljen til, men ingen babystrek etter mine erfaringerEr det bare meg som ser strek her?
Har jeg fått permanente streker på øynene? [emoji38]Vis vedlegget 265275
Uff, det er så tungt når det ikkje er spor etter verken TR eller strek.. lange dagar med venting på det eine eller andre! [emoji170]