Oss testetøser imellom

Masse hvit vannete utflod, 11 dpo. Masse typiske mensmurringer, men kraftigere, og ikke det typiske pms humøret. Til vanlig så kommer tr på 13 dpo, så testen har enda i morgen på seg på å bli positiv. Men kjenner at håpet er forsvunnet, finnes ingenting igjen, har vært så lett gråten idag, at bare jeg skriver det så får jeg en tåre i øynene. [emoji22]

Jeg har ikke tatt noen el test. Tok som sagt el sprøyte søndag(24) og ble insiminert mandag (25).
Litt vanskelig, men hadde da regnet med 0dpo mandag, og da 1 dpo tirsdag. Kan jo bli feil det og da.

Okei. Takk for svar :) Har hatt mistanke om eggløsning lør/søn. Men vet jo ikke sikkert siden jeg ikke har tatt noe el test.
Men da tar du mandag som 1 dpo, så har du utgangspunktet der [emoji4]
Håper det klaffer på første forsøket [emoji4]

Masse hvit vannete utflod, 11 dpo. Masse typiske mensmurringer, men kraftigere, og ikke det typiske pms humøret. Til vanlig så kommer tr på 13 dpo, så testen har enda i morgen på seg på å bli positiv. Men kjenner at håpet er forsvunnet, finnes ingenting igjen, har vært så lett gråten idag, at bare jeg skriver det så får jeg en tåre i øynene. [emoji22]

Er ikke lett [emoji53] syntes også det er veldig følsomt.. jeg har ikke prøvd lenge da, men når man ønsker så sterkt kunne den testen gjerne vist positiv med en gang!

Lykke til neste testing [emoji254]

Er ikke lett [emoji53] syntes også det er veldig følsomt.. jeg har ikke prøvd lenge da, men når man ønsker så sterkt kunne den testen gjerne vist positiv med en gang!

Lykke til neste testing [emoji254]
Nei, det skal være sikkert at det ikke er lett. Hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid. Klaffer det ikke denne pp så går jeg inn i pp10, ikke så lenge som noen her inne, men likevell er det tosifret.
Må vell bare ha tro en liten stund til på at det går

Image1530228714.972329.jpg

Hiv meg på den her.. enda ingen tegn tel tante rød.. bare negative testa [emoji21]. Man bi jo såå fortvilt av å ikke veta verken det eine eller det andre..

Negativ CB digital.. [emoji22]høye temperaturer er litt usikker på om jeg hadde el når FF har satt den siden TR ikke er ankommet.. Glemte en dag på målingen :/

Blir sprø av disse dagene frem mot ikm. Jeg har fortsatt ikke fått tr. For to dager siden fikk jeg litt rosa på papiret. Hadde tatt crinone kvelden før. Har ikke tatt mer crinone siden jeg har hatt på følelsen at tr skulle komme. Har veldig ømme pupper. Er 9 dpo tok en test i dag, noen som ser noe. Har ikke early test så denne er babyplan 25 mlu . Ser dårlig ut.
IMG_0134.JPG

Tok to tester igår kveld bare for å se siden ikm er idag.. blenda.. pleier å tr natt til ikm men ingen tegn no, føler meg "oppblåst" i livmoren om det går an [emoji23] og en slags murre/bobling til tider..

No når eg skriver dette er det litt småmurringer som og går litt ned i lysken.. lurer på å kjøpe digital idag sånn eg kan ta på mandag morgen om tr ikke er komt!

Legger ved testene.. eg ser vertfall ingenting..

Om det ikke klaffer denne mnd går eg inn i pp6 [emoji53]
IMG_1510.JPG

Lot vær å teste idag da eg vil ikke bli skuffet.. så eg biter tenna sammen !

Blir sprø av disse dagene frem mot ikm. Jeg har fortsatt ikke fått tr. For to dager siden fikk jeg litt rosa på papiret. Hadde tatt crinone kvelden før. Har ikke tatt mer crinone siden jeg har hatt på følelsen at tr skulle komme. Har veldig ømme pupper. Er 9 dpo tok en test i dag, noen som ser noe. Har ikke early test så denne er babyplan 25 mlu . Ser dårlig ut.Vis vedlegget 264846

Husk på at det er 50% av gravide som får falsk negativt resultat 9dpo :)
Ingen grunn til å miste håpet heeelt enda ❤

Blir sprø av disse dagene frem mot ikm. Jeg har fortsatt ikke fått tr. For to dager siden fikk jeg litt rosa på papiret. Hadde tatt crinone kvelden før. Har ikke tatt mer crinone siden jeg har hatt på følelsen at tr skulle komme. Har veldig ømme pupper. Er 9 dpo tok en test i dag, noen som ser noe. Har ikke early test så denne er babyplan 25 mlu . Ser dårlig ut.Vis vedlegget 264846

Å teste med 25 mlu 9 dpo er vel litt meningsløst? I alle fall for tidlig til å gi opp håpet! [emoji4]

Back
Topp