Oss testetøser imellom

Jeg har 6 digitale liggende som jeg håper jeg snart får brukt for :D
Det er jo de som er gøyest å bruke :D men ekstra vondt når man ikke er gravid da.. så jeg vet ikke helt om jeg tør bruke de uten å få strek først...

Det er jo de som er gøyest å bruke :D men ekstra vondt når man ikke er gravid da.. så jeg vet ikke helt om jeg tør bruke de uten å få strek først...

Det er helt sant, så gøy å se gravid lyse opp :D Jeg bruker aldri de digitale før jeg har fått strek på andre streker. De er jo litt dyr også.
Jeg kjøpte de på komplettapotek da det var 50 % og itillegg fikk jeg 25 % også, så fikk alle 6 til rett under 300. Ikke så gale da :D

Det er helt sant, så gøy å se gravid lyse opp :D Jeg bruker aldri de digitale før jeg har fått strek på andre streker. De er jo litt dyr også.
Jeg kjøpte de på komplettapotek da det var 50 % og itillegg fikk jeg 25 % også, så fikk alle 6 til rett under 300. Ikke så gale da :D
Nei det var litt av et kupp! wow :D
åårh. det klør i testefingeren av å snakke om dette !! er jo supersikker på at jeg kjenner symptom også.. for en idiotisk hjerne...:hilarious:

Nei det var litt av et kupp! wow :D
åårh. det klør i testefingeren av å snakke om dette !! er jo supersikker på at jeg kjenner symptom også.. for en idiotisk hjerne...:hilarious:

Haha...lett for inne på denne siden :hilarious: Gleder meg til jeg også skal teste, må bare få EL først :p
Men nå har jeg lyst til å teste hele tiden for å se om EL testene blir positiv snart :hilarious:

Haha...lett for inne på denne siden :hilarious: Gleder meg til jeg også skal teste, må bare få EL først :p
Men nå har jeg lyst til å teste hele tiden for å se om EL testene blir positiv snart :hilarious:
Haha ikke sant :D alle sier de stresser sånn med testingen men jeg syns det er dritmoro... kanskje fordi jeg ikke har gjort det så lenge, så kan vel ikke si noe :)

Syns også det er gøy å teste men ikke så gøy når testene blir negativ :p
Nei.. det er sant.. !
Men den spenningen er virkelig noe for seg selv.. nesten som man blir avhengig.. klarer ikke kaste testene heller,før det har gått mange timer og jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeelt sikker på at det ikke kommer noen strek.. håpløst:hilarious:

IMG_6376.JPG

Æææh, hjelp! Som de fleste her vet prøver vi ikke enda. Men jeg har vært litt småkvalm i 2 dager og bare hatt en rar magefølelse av at jeg bør teste. Er det bare jeg som ser? [emoji15][emoji15][emoji50][emoji50]

Vis vedlegget 263345

Æææh, hjelp! Som de fleste her vet prøver vi ikke enda. Men jeg har vært litt småkvalm i 2 dager og bare hatt en rar magefølelse av at jeg bør teste. Er det bare jeg som ser? [emoji15][emoji15][emoji50][emoji50]
Den ser jeg godt[emoji3]

20180619_063333.jpg
20180619_064355.jpg

Åh, jeg så en skygge som hang igjen lenge mens fargestoffet bredte seg! Og jeg syntes jeg så den etter 3 min også, men den er altså ikke å finne på bildet jeg tok samme hvor mye jeg redigerer det! [emoji28]
Sterkt streksyn eller ønsketenkning..? [emoji23]

Jaja.. 8 dpo, lenge leve utålmodigheten! [emoji108]

Back
Topp