Oss testetøser imellom

Må bare innrømme at jeg er innom og sniker på testetøsertråden titt og ofte, er litt testetøs selv ;) Nå begynner ikke vi med neste ivf forsøk før over sommeren, men det er så spennende å følge alle dere her! Lever gjennom dere som får positive tester og heier på dere som venter på deres tur :Heartpink
:wav

Gjorde feil med det forrige innlegget, men får ikke til å slette det [emoji51]

Hva tenker dere om at kontrollstreken er litt sånn rar? Eller er det vanlig? Har ikke tatt så mange g-tester før. Og aldri fått noe annet enn blenda de gangene jeg har testet. Streken kom fort, ila 2-3 min. Og bildet er tatt etter 5-10 min.

IMG_6376.JPG

Må bare innrømme at jeg er innom og sniker på testetøsertråden titt og ofte, er litt testetøs selv ;) Nå begynner ikke vi med neste ivf forsøk før over sommeren, men det er så spennende å følge alle dere her! Lever gjennom dere som får positive tester og heier på dere som venter på deres tur :Heartpink
:wav
Liker også veldig godt å kikke på de som tester, når jeg ikke kan gjøre det selv :) jeg er altfor tidlig enda, så jeg koser meg med alle andre sine :) er moro da :)
Litt misunnelig er jeg men... sånn er det bare :)

Hva tenker dere om at kontrollstreken er litt sånn rar? Eller er det vanlig? Har ikke tatt så mange g-tester før. Og aldri fått noe annet enn blenda de gangene jeg har testet. Streken kom fort, ila 2-3 min. Og bildet er tatt etter 5-10 min.

Vis vedlegget 263359
Tenker ikke så mye over det egentlig,kanskje bare ekstra mye farge i denne testen :)

da er jeg kommet til 4+2, og ikm i morgen. Ingen spotting som jeg bestandig har før mens:D tror mye av det «gamle» kom da jeg spottet mye Brunt til lysebrunt før det stoppet helt:) iler rundt hofter og haleben.. noe jeg heller aldri har før mens.

Vis vedlegget 263359

Jeg tenker det at du tester igjen om et par dager, men den der ser altså positiv ut!;)

Jeg tenker det at du tester igjen om et par dager, men den der ser altså positiv ut!;)

Kommer nok til å teste hver morgen de neste dagene hvis mensen ikke kommer. Er litt usikker på om jeg er 8 eller 11 dpo i dag. Så IKM er enten morgen eller fredag. Kjenner jeg er litt småstressa nå [emoji23] Det er jo bare koselig, og veldig høyt ønsket. Bare litt uforberedt på en måte [emoji85]

Kommer nok til å teste hver morgen de neste dagene hvis mensen ikke kommer. Er litt usikker på om jeg er 8 eller 11 dpo i dag. Så IKM er enten morgen eller fredag. Kjenner jeg er litt småstressa nå [emoji23] Det er jo bare koselig, og veldig høyt ønsket. Bare litt uforberedt på en måte [emoji85]
Med fare for å bli forhatt her nå, men det er jo ikke noe rart at man sier at man gjerne blir gravid når man slapper av litt:shy:

Håper testen din blir sterkere og at spiren sitter, selv om dere egentlig skulle vente litt nå:joyful:

Last edited:

Ikm i morgen her, så er kanskje ganske likt her:) jeg var også i småsjokk siden jeg ikke forventet det:p så skjønner hva du mener:)

Med fare for å bli forhatt her nå, men det er jo ikke noe rart at man sier at man gjerne blir gravid når man slapper av litt:shy:

Håper testen din blir sterkere og at spiren sitter, selv om dere egentlig skulle vente litt nå:joyful:

Du blir ikke forhatt av meg i alle fall [emoji4] Jeg er foreløpig såpass overrasket at jeg ikke vet om jeg håper på sterkere eller svakere tester. Det blir jeg vel helt sikkert litt forhatt for å si, men skylder på sjokket. Uansett hva det blir, blir det bra til slutt[emoji4] Sliter skikkelig med å skjønne det. Vi hadde bare sex en gang rundt EL, og da trakk han seg ut i god tid før utløsning. Sååå ja. Jeg beklager virkelig til alle langtidsprøvere her, for jeg ser hvordan det jeg skriver ser ut for dere. Håper det bare er rom for litt sjokkreaksjoner her også [emoji173]️

Back
Topp