Ser noe svakt. Men er rfsu kjent for skygge?
Vis vedlegget 262663
Ser[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe svakt. Men er rfsu kjent for skygge?
Vis vedlegget 262663
Make sure sine tidligtester som du finner på apoteket liker jeg!11dpo. Må kjøpe nye tester. Liker ikke de fra to streker. Langt svakere enn rfsu sine tidligtester.Vis vedlegget 262693
Jeg sliter max med å tro det. De strekene er så sykt svake. Så må nok ha mer bekreftelser[emoji3] da blir det å teste en make sure ogsåMake sure sine tidligtester som du finner på apoteket liker jeg!og gratulerer med babystrek[emoji7][emoji177]
Wow11dpo. Må kjøpe nye tester. Liker ikke de fra to streker. Langt svakere enn rfsu sine tidligtester.Vis vedlegget 262693
BABY STREKVis vedlegget 262698
Der ser du min strek 11 dpo, om ikke du er gravid så spiser jeg skoen min[emoji23][emoji7]

[emoji23]Vis vedlegget 262698
Der ser du min strek 11 dpo, om ikke du er gravid så spiser jeg skoen min[emoji23][emoji7]
BABYHar ikke testet siden dagen etter ikm det er nå 10 dager siden ! Måtte bare se fremgang[emoji7][emoji85]Vis vedlegget 262751

måtte tenke meg om hva som var teststrek og hva som var kontrollstrek hahaHar ikke testet siden dagen etter ikm det er nå 10 dager siden ! Måtte bare se fremgang[emoji7][emoji85]Vis vedlegget 262751
Dpo 9 Vis vedlegget 262748
Måtte ta to, dere ser streken dere også på de to siste?
Signerer denneJeg ser strek på de begge uten å zoome [emoji7]

Signerer denne![]()
Takk, tror det nesten ikke. Min kjære er ekstatisk, håper det holder nå[emoji4]Jeg ser strek på de begge uten å zoome [emoji7]
Takk, tror det nesten ikke. Min kjære er ekstatisk, håper det holder nå[emoji4]

Absolutt blitt sterkere igjenDpo 9 Vis vedlegget 262748
Det snur til rett veg igjenDpo 9 Vis vedlegget 262748
Herregud, du er jo gravid!!!Dpo 9 Vis vedlegget 262748