Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.. får la være å tisse før jeg skal legge meg, og ta en da....![]()
Haha...hadde nok jeg også gjort

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.. får la være å tisse før jeg skal legge meg, og ta en da....![]()

Hva er det her for en strek?
Hadde ikm på søndag (3 dager siden), men blir aldri skikkelig blødning.. bare bittelitt brunt gugg. Har testet negativ i hele dpo perioden, tok denne samt en annen (rfsu), den var negativ. Er det skygge?
Som jeg sier, tørr ikke tro på det engang!Den er da både veldig synlig og definitivt rosa [emoji1303][emoji4]

Som jeg sier, tørr ikke tro på det engang!
Men godt dere ser streken iallefall - at det ikke bare er jeg som ønsker å se den![]()
Will do!Legg ut bilde når du tester igjen da [emoji322][emoji322] Jeg heier!
Onestep? Ingen god erfaring med de heller, fått mange klare rosa streker på de og uten å ha vært gravid. Men håper du er gravid!Fysh! Får en falsk positiv med de? Skulle ikke vært lov!
Den her med strek er fra ebay...
Juhu, gratulerer [emoji173] [emoji94] [emoji92] [emoji1] [emoji108] [emoji294]Er det sant?!??
Herlig!!! Gratulerer![]()
Jeg er helt i sjokk... jeg vet ikke om jeg tror det..Juhu, gratulerer [emoji173] [emoji94] [emoji92] [emoji1] [emoji108] [emoji294]
Skjønner hvordan du har det!!!Jeg er helt i sjokk... jeg vet ikke om jeg tror det..
takk <3
Herregud....Skjønner hvordan du har det!!!![]()
![]()

Er det sant?!??
Takk <3Gratulerer!
Skjønner ikke at det er lov å selge tester som er kjent for å gi falsk positiv! Det er jo å plage folk!Onestep? Ingen god erfaring med de heller, fått mange klare rosa streker på de og uten å ha vært gravid. Men håper du er gravid!
Vis vedlegget 261348
Ble ikke så veldig oppløftet av dagens test [emoji18] Øverste er fra i går og nederste tatt nå. Var ikke store økningen.
Vis vedlegget 261348
Ble ikke så veldig oppløftet av dagens test [emoji18] Øverste er fra i går og nederste tatt nå. Var ikke store økningen.