lusemus 71
Forumet er livet
Synest jeg ser noe der.Våknet nå, lysvåken og hva gjør man da? Jo, tester. Synes jeg ser noe, men mulig det bare er streksynet som tuller igjen8 dpo.
Vis vedlegget 260756 Vis vedlegget 260757
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synest jeg ser noe der.Våknet nå, lysvåken og hva gjør man da? Jo, tester. Synes jeg ser noe, men mulig det bare er streksynet som tuller igjen8 dpo.
Vis vedlegget 260756 Vis vedlegget 260757
BABY STREKDa tørr jeg nesten tro på det! [emoji85][emoji173]️ nederste er dagens 11dpoVis vedlegget 260768

En får alltid strekVis vedlegget 260815
Aldri brukt EL-tester før..
Denne er jo svakt positiv.. Men hva vil det si? Jeg et jo bare på CD6.. Har jeg EL ganske snart? Bør vi legge inn aksjer typ hver dag de neste dagene? Bør jeg flytte IKM?
Noen flere som bruker EL-tester som kan gi svar? [emoji28][emoji85]
Ååja! [emoji1] da tester jeg igjen om noen dager og håper på sterkere strek[emoji16]En får alltid strekvertfall de fleste.
Den skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken,og når den så er blitt negativ igjen har du EL![]()
Synest jeg ser noe der.![]()
Krysser at det blir sterkere i morgon.Var nok bare skygge, men fortsatt tidlig![]()
Er det noen som ser streken? Er det skygge? Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, da jeg kun brukte clear blue monitor foe å finne el denne mmd. Prøvde den for første gang, og den registrerte kun høy i 11 dager (!!).. men i forhold til normal syklus burde jeg være ca.7-8 dpo. Vis vedlegget 260848
JaEr det noen som ser streken? Er det skygge? Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, da jeg kun brukte clear blue monitor foe å finne el denne mmd. Prøvde den for første gang, og den registrerte kun høy i 11 dager (!!).. men i forhold til normal syklus burde jeg være ca.7-8 dpo. Vis vedlegget 260848
Ser ser wowEr det noen som ser streken? Er det skygge? Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, da jeg kun brukte clear blue monitor foe å finne el denne mmd. Prøvde den for første gang, og den registrerte kun høy i 11 dager (!!).. men i forhold til normal syklus burde jeg være ca.7-8 dpo. Vis vedlegget 260848
Var nok ikke noe,mensen kom idagJeg ser!
Så bra at dere ser også!![emoji106][emoji122] ... men jeg frykter at det bare er skyggestrek...[emoji51] [emoji85] men får ta en ny i morgen!
Tok meg friheten å redigere bildet ditt. Ser lett streken uten redigering også. Vis vedlegget 260858
I morgon blir den sterkare.Åi, så spennende!! [emoji122]
Åi, så spennende!! [emoji122]
I morgon blir den sterkare.