Oss testetøser imellom

Hvor vanlig er det å få skygge innenfor tidsfristen? Tok en rfsu-strimmel i går som det ikke kom noe på før lenge ette fristen, og i dag fikk jeg opp en liten strek på veldig utvannet urin. Den er på riktig sted, og så ut som den var like tykk som kontrollstreken, og dukket opp innenfor de 30 min man har å lese av på, men har liksom blitt tynnere igjen. Får den nesten ikke med på bilde dog.

Vis vedlegget 260666

Vis vedlegget 260667

Ser streken lett, ser ut som spirestrek[emoji5]

Ser streken lett, ser ut som spirestrek[emoji5]

Ååå så spennende! Tror aldri jeg har opplevd at noen andre har sett, hehe. Kjemperedd for å få forhåpninger, og er sikkert ikke mer enn rundt 7dpo, men må jo ut og kjøpe en tidligtest nå!

Hvor vanlig er det å få skygge innenfor tidsfristen? Tok en rfsu-strimmel i går som det ikke kom noe på før lenge ette fristen, og i dag fikk jeg opp en liten strek på veldig utvannet urin. Den er på riktig sted, og så ut som den var like tykk som kontrollstreken, og dukket opp innenfor de 30 min man har å lese av på, men har liksom blitt tynnere igjen. Får den nesten ikke med på bilde dog.

Vis vedlegget 260666

Vis vedlegget 260667

Her er fra i går øverst og i dag nederst, begge tørket. Synes strekene er så tynne... Det er farge på dem men de er jo ikke like som kontrollstreken.

3160C26E-3048-4DB4-903B-2881682B9604.jpeg

Vis vedlegget 260666

Vis vedlegget 260667
Detta ser lovendes ut.:)

8 dpo på ettermiddag. Kun en uber svak skygge. Måtte teste siden jeg er i så dårlig form.
aviary-image-1527858302719.jpeg

[emoji23] samme her[emoji5] ser streker overalt[emoji28] Det er nok ingenting, men jeg elsker jo å tolke tester[emoji9]

Rart hvor man tror at man ser streker som ikke er der :hilarious: syns jeg ser strek på min å men det er nok ønsketenkning :p

Jenter! hvor tidlig er det tidligste du har testet? vær ærlig:hilarious: jeg havnet på kjøret 3dpo forrige pp:hilarious:

Jeg testet for 2 dager siden. Er 5 dpo i dag [emoji849] Elker.. 6 dpo nå når klokken har bikket midnatt [emoji38] Måtte bare sjekke siden syklusen min har vært helt på bærtur [emoji23]

Jeg testet for 2 dager siden. Er 5 dpo i dag [emoji849] Elker.. 6 dpo nå når klokken har bikket midnatt [emoji38] Måtte bare sjekke siden syklusen min har vært helt på bærtur [emoji23]

skjønner deg godt! når man har tester liggende, hvorfor ikke? man skader jo ingen med å teste, eller kanskje oss selv, men det går bra haha. Greit å få sjekket :D

Hvilken tester er det? [emoji4]
El-testene er fra komplettapotek.no, graviditetstestene er fra eBay! Har også 3 clearblue-tester med ukeindikator. De er jeg vel mest "ehh?!" over.. for en slik en vil jeg jo kun ta når jeg har positive strimmel-tester [emoji28] jaja.. finner vel ut av det [emoji16][emoji85]

Back
Topp