Oss testetøser imellom

Jeg er i dag ca 13 dpo og synes jeg har fått svake streker etter tidsfrist i flere dager. Tok disse i dag, babyplan kom det en strek på etter tidsfrist, tok en clear blue som fikk en svak strek med en gang.. vanskelig å få strekene med på bilde. Fikk også svak strek på clear blue i går etter frist. Men så var det disse skyggene da... har en digital liggende, men bør jeg vente med å ta den siden strekene er så svake? Kanskje bare jeg som ser strekene og[emoji23][emoji85]
IMG_4377.JPG
Image1525427250.645675.jpg

Jeg er i dag ca 13 dpo og synes jeg har fått svake streker etter tidsfrist i flere dager. Tok disse i dag, babyplan kom det en strek på etter tidsfrist, tok en clear blue som fikk en svak strek med en gang.. vanskelig å få strekene med på bilde. Fikk også svak strek på clear blue i går etter frist. Men så var det disse skyggene da... har en digital liggende, men bør jeg vente med å ta den siden strekene er så svake? Kanskje bare jeg som ser strekene og[emoji23][emoji85]Vis vedlegget 256469Vis vedlegget 256470

Ser på den nederste, men ikke på CB. Ville kanskje ventet med digital[emoji846]

Jeg ser ingen av disse strekene jeg [emoji12] kanskje jeg har et utrent streksyn, men kanskje det er det dere trenger. De er kritthvite. Vente litt og teste igjen [emoji173]️[emoji173]️

Den er nok blå, men vanskelig fange på bilde... 4.clearblue testen som blir sånn.. men har lest så mye om skyggestreker på disse testene.. [emoji51]
Ja, vanskelig å få med på bilder :)
Men det er lovende! Har du ikke noen andre tester du kan ta da?

Back
Topp