Oss testetøser imellom

Vet ikke helt hvor jeg skal spørre så jeg gjør det her, regner med å få flest svar her :)

Om jeg har mensen nå,noe jeg egentlig har konkludert med siden blødningene har tatt seg opp litt i forhold til igår.. så er jeg på CD2 idag.. når skal man begynne å teste etter EL? Jeg har vanligvis en syklus på 28 dager men det kan man vel ikke regne med nå så jeg føler jeg famler litt i blinde her.
Noen?

Vet ikke helt hvor jeg skal spørre så jeg gjør det her, regner med å få flest svar her :)

Om jeg har mensen nå,noe jeg egentlig har konkludert med siden blødningene har tatt seg opp litt i forhold til igår.. så er jeg på CD2 idag.. når skal man begynne å teste etter EL? Jeg har vanligvis en syklus på 28 dager men det kan man vel ikke regne med nå så jeg føler jeg famler litt i blinde her.
Noen?

Etter 10 dager kanskje? [emoji4]

Jeg ville nok bare kjøpt inn en haug av de billigtestene og prøvd meg fram, men ikke senere enn 7-10 dager tror jeg [emoji4]
Okei,da skal jeg huske på det :) ja jeg har DRIT mange på vei i posten fra ebay men de kommer ikke før på leeeenge.. :( trodde ikke jeg skulle få EL så fort liksom..

Ingen mensen enda! Ikke noe tegn til det heller, litt blod etter humping igårkveld men det har eg fått ofte etter eg tok ut spiralen [emoji28]
Teeeesting imorgen!

Ser en litt sterkere skygge enn i går.7 dpo, så enda tidlig.
aviary-image-1525411864542.jpeg

Jaja, der sprakk jeg gitt! 8 dpo tror jeg, så er jo aaalt for tidlig! Ikke overraskende negativ. Men skal reise bort og vet at det ikke blir mange testmuligheter. I tillegg vet jeg alt det blir en god del alkohol på denne turen så vil selvsagt vite det om jeg blir gravid, selv om jeg faktisk håper alt det ikke klaffet denne gangen.
IMG_20180504_095847888.jpg

Jaja, der sprakk jeg gitt! 8 dpo tror jeg, så er jo aaalt for tidlig! Ikke overraskende negativ. Men skal reise bort og vet at det ikke blir mange testmuligheter. I tillegg vet jeg alt det blir en god del alkohol på denne turen så vil selvsagt vite det om jeg blir gravid, selv om jeg faktisk håper alt det ikke klaffet denne gangen.Vis vedlegget 256449

IMG_20180504_111732422.jpg

Tatt litt over tiden og er jo veldig svak. Men syns jeg ser noe! Hva tror dere? Helt unyttig å se på streken etter fristen, eller?

Back
Topp