Oss testetøser imellom

Som jeg håper du har rett:Heartpink Jeg syns også den er blå, men stoler ikke lenger på meg selv:laughing002
Er så vanskelig å se på bilder også :p vent en dag eller to til ;)

Blir slik når egga ikkje vil. Har jo vert grusom helg og teste. Har hat familien rundt meg og kasta testane før 5 min. Så har ikkje testa siden i går i 12 tiden.
Huff.
Blir så fortvilet av de testene dine og alle kjemiske det føles som du har. Skulle ønske du fikk noe hjelp

Kan jeg få deres synspunkt på denne testen? Denne er fra 9dpo, er i dag 11 dpo og har ikke turt å teste igjen i frykt for å få en som er helt blenda. Dette er tidligtesten til cb, har i det siste lest om hvor dårlige de testene er med tanke på skyggestreker. Ser dere noe her dere også eller er jeg full av håp og innbilning?:nailbiting:

Ser en svak strek :) Syns den ser blå ut også :)

Takk til dere som svarte meg i går:Heartpink Tok denne nå, og det er definitivt ingen skygge. Skal jeg tørre å tro på den? 12 dpo i dag. :Heartbigred

Vedlegg

• 15CA8D0B-4EAC-42A4-BBA1-0134B7539755.jpeg
    15CA8D0B-4EAC-42A4-BBA1-0134B7539755.jpeg
    330,5 KB · Visninger: 166
Det tærer på og ikkje få hjelp at på. Finnes ingen hjelp, fikk samme svar da eg søkte om hjelp som 43 åring.
Blæh altså!
Jeg har jo fått både metformin, progesteron, albyl-e og Prednisolon liksom.
Bare for å se om det gjør en forskjell.
Ikke sikkert det gjorde det sånn sett mtp hvor lang tid det har tatt, men samtidig vanskelig ikke å gjette på riktig progesteron ettersom det funka første måneden med annet preparat..

Blæh altså!
Jeg har jo fått både metformin, progesteron, albyl-e og Prednisolon liksom.
Bare for å se om det gjør en forskjell.
Ikke sikkert det gjorde det sånn sett mtp hvor lang tid det har tatt, men samtidig vanskelig ikke å gjette på riktig progesteron ettersom det funka første måneden med annet preparat..
Jeg spurte om det var noen medisiner som funker men jeg fikk ingen. Kva skal jeg gjøre når jeg ikkje får. Det jeg får til beskjed er at det er egga som er gått ut på kvalitet. Og det virker som når ein er 46 år så vil dei ikkje hjelpe.
Misunner dokke som får hjelp og får medisiner. Blir lei meg for kva skal jeg gjøre når dei ikkje vil skrive ut medisiner. Dei bruker statistikken mot meg 46 år da er 1 % sjanse. Blir så lei

Jeg spurte om det var noen medisiner som funker men jeg fikk ingen. Kva skal jeg gjøre når jeg ikkje får. Det jeg får til beskjed er at det er egga som er gått ut på kvalitet. Og det virker som når ein er 46 år så vil dei ikkje hjelpe.
Misunner dokke som får hjelp og får medisiner. Blir lei meg for kva skal jeg gjøre når dei ikkje vil skrive ut medisiner. Dei bruker statistikken mot meg 46 år da er 1 % sjanse. Blir så lei
Skjønner det.

Forstå hva de mener, men synes det blir feil å nekte hjelpe litt liksom.
Jeg er yngre enn deg, men synes det blir for dumt å nekte deg alt. Jeg fikk beskjed om at de regnet ett godt egg/en graviditet i året. Men hadde jo kjemisk omtrent hver måned, som deg.
Ville prøvd en annen spesialist evt i utlandet, bare for å ha prøvd....
Følger med deg og håper hver måned at det er din tur

Kan jeg få deres synspunkt på denne testen? Denne er fra 9dpo, er i dag 11 dpo og har ikke turt å teste igjen i frykt for å få en som er helt blenda. Dette er tidligtesten til cb, har i det siste lest om hvor dårlige de testene er med tanke på skyggestreker. Ser dere noe her dere også eller er jeg full av håp og innbilning?:nailbiting:
Jeg har hatt lik uten å være gravid! Håper din er ekte ☺️

Men det finnes jo ingen medisiner som gjør underverk med selve eggkvaliteten.

Back
Topp