Oss testetøser imellom

Nå tror jeg du kan bruke EL tester [emoji4]
EL test ble sånn, men den ble vertfall ikke sterkere enn kontrollstreken,de har blitt nesten svarte før :D åååå er så glad nå!!!!

Vedlegg

• F19F7B3E-E5A0-4B2C-8B04-366DD692D429.jpeg
    F19F7B3E-E5A0-4B2C-8B04-366DD692D429.jpeg
    161 KB · Visninger: 149
Det hadde jo vært supert :D men våger ikke tro på det,siden jeg fikk streg på gtesten :) så jeg regner med det er hcg som slår ut :)
Jeg hadde også en abort i 2016, da var el test negativ selv om det var strek på g-test(myye tydeligere enn din). Så når min el test ble positiv 2 uker etter aborten kjørte vi på. Og ble gravid igjen, og han er nå 1,5 år snart ;) så jeg har troa på at det er reel el :angelic:

Jeg hadde også en abort i 2016, da var el test negativ selv om det var strek på g-test(myye tydeligere enn din). Så når min el test ble positiv 2 uker etter aborten kjørte vi på. Og ble gravid igjen, og han er nå 1,5 år snart ;) så jeg har troa på at det er reel el :angelic:
Åååå wow !! SPennende..:D da må vi være forsiktige imorgen... :eek:
Vi vil ikke bli gravide med engang,da vi (egentlig mest han:hilarious:) vil høre på legen,ang å få skikkelig gode forhold for at neste skal gå bra... :)

Åååå wow !! SPennende..:D da må vi være forsiktige imorgen... :eek:
Vi vil ikke bli gravide med engang,da vi (egentlig mest han:hilarious:) vil høre på legen,ang å få skikkelig gode forhold for at neste skal gå bra... :)
Hehe, ja kanskje passe litt på nå da :) ellers så sier de jo at det er positivt med litt hcg i kroppen, at man blir lettere gravid og at egget fester seg. Min erfaring er positiv. Nå derimot er vi i pp5 etter en abort i desember. Men var da 12 uker, og måtte til utskrapning i januar. Så mulig kroppen bare ikke er klar :p 1 dpo i dag

Hehe, ja kanskje passe litt på nå da :) ellers så sier de jo at det er positivt med litt hcg i kroppen, at man blir lettere gravid og at egget fester seg. Min erfaring er positiv. Nå derimot er vi i pp5 etter en abort i desember. Men var da 12 uker, og måtte til utskrapning i januar. Så mulig kroppen bare ikke er klar :p 1 dpo i dag
Ja ,vi hadde en kjemisk i februar,og da ble vi gravide ved første EL uten mens mellom... så det er nok pga det at vi vil vente nå... sist hørte vi ikke på legen og han føler nok at vi bør gjøre det denne gangen..:) og det gjør jeg også,egentlig..tror ikke jeg hadde klart å tilgi meg selv (og hadde garantert følt det var min feil) om neste gikk dårlig også om vi kjørte på nå.. men er utrolig utålmodig,og vil pørve så fort som mulig :)

Begynner nesten å tro jeg har EL nå... fikk murringer,og var veldig øm i området inatt... :eek:
Men er så vanskelig å si,siden jeg har tenkt det var pga aborten.. Spennende!! :D

Hei igjen, hvor mange dager på rad vil en el test være positiv?

20180426_112405.jpg

Øverste test er idag cd 16 og er fortsatt positiv, men ikke like sterk som cd 15.
20180425_204220.jpg

Nederste test er fra igår cd 15

Tror faktisk jeg skal ha EL snart ?!?!? Den nederste er tidligere idag. Den øverste er for litt siden.... !! Tenk om :joyful::joyful::joyful:

Vedlegg

• 87A70786-1E49-474B-B0F3-09D7BB97564E.jpeg
    87A70786-1E49-474B-B0F3-09D7BB97564E.jpeg
    60,1 KB · Visninger: 144
Tror faktisk jeg skal ha EL snart ?!?!? Den nederste er tidligere idag. Den øverste er for litt siden.... !! Tenk om :joyful::joyful::joyful:
Da nærmer jo en ny pp seg, herlig :D

Da nærmer jo en ny pp seg, herlig :D
Ja det er helt utrolig. Nesten så jeg ikke kan tro det.. ! Er så lettet, og glad :) selv om det er mulig det er hCG som slår ut så var fortsatt streken på gtesten nesten usynlig,det var utrolig deilig!!!

Ja det er helt utrolig. Nesten så jeg ikke kan tro det.. ! Er så lettet, og glad :) selv om det er mulig det er hCG som slår ut så var fortsatt streken på gtesten nesten usynlig,det var utrolig deilig!!!
Deilig å se at det går riktig vei :)

Det hadde jo vært supert :D men våger ikke tro på det,siden jeg fikk streg på gtesten :) så jeg regner med det er hcg som slår ut :)
Jeg hadde også en slik svak strek på gtesten, men EL testen var negativ, før den ble positiv igjen [emoji4]

Back
Topp