EL test ble sånn, men den ble vertfall ikke sterkere enn kontrollstreken,de har blitt nesten svarte førNå tror jeg du kan bruke EL tester [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL test ble sånn, men den ble vertfall ikke sterkere enn kontrollstreken,de har blitt nesten svarte førNå tror jeg du kan bruke EL tester [emoji4]
jo streken er blitt sterkere enn kontrollstreken nå men er fortsatt glad, for det synker vertfallEL test ble sånn, men den ble vertfall ikke sterkere enn kontrollstreken,de har blitt nesten svarte føråååå er så glad nå!!!!
Kanskje du faktisk har el dajo streken er blitt sterkere enn kontrollstreken nå men er fortsatt glad, for det synker vertfall![]()
Det hadde jo vært supertKanskje du faktisk har el da![]()
Jeg hadde også en abort i 2016, da var el test negativ selv om det var strek på g-test(myye tydeligere enn din). Så når min el test ble positiv 2 uker etter aborten kjørte vi på. Og ble gravid igjen, og han er nå 1,5 år snartDet hadde jo vært supertmen våger ikke tro på det,siden jeg fikk streg på gtesten
så jeg regner med det er hcg som slår ut
![]()

Åååå wow !! SPennende..Jeg hadde også en abort i 2016, da var el test negativ selv om det var strek på g-test(myye tydeligere enn din). Så når min el test ble positiv 2 uker etter aborten kjørte vi på. Og ble gravid igjen, og han er nå 1,5 år snartså jeg har troa på at det er reel el
![]()
) vil høre på legen,ang å få skikkelig gode forhold for at neste skal gå bra... Hehe, ja kanskje passe litt på nå daÅååå wow !! SPennende..da må vi være forsiktige imorgen...
Vi vil ikke bli gravide med engang,da vi (egentlig mest han) vil høre på legen,ang å få skikkelig gode forhold for at neste skal gå bra...
![]()
Ja ,vi hadde en kjemisk i februar,og da ble vi gravide ved første EL uten mens mellom... så det er nok pga det at vi vil vente nå... sist hørte vi ikke på legen og han føler nok at vi bør gjøre det denne gangen..Hehe, ja kanskje passe litt på nå daellers så sier de jo at det er positivt med litt hcg i kroppen, at man blir lettere gravid og at egget fester seg. Min erfaring er positiv. Nå derimot er vi i pp5 etter en abort i desember. Men var da 12 uker, og måtte til utskrapning i januar. Så mulig kroppen bare ikke er klar
1 dpo i dag
Begynner nesten å tro jeg har EL nå... fikk murringer,og var veldig øm i området inatt...Jeg hadde også en abort i 2016, da var el test negativ selv om det var strek på g-test(myye tydeligere enn din). Så når min el test ble positiv 2 uker etter aborten kjørte vi på. Og ble gravid igjen, og han er nå 1,5 år snartså jeg har troa på at det er reel el
![]()
Da nærmer jo en ny pp seg, herligTror faktisk jeg skal ha EL snart ?!?!? Den nederste er tidligere idag. Den øverste er for litt siden.... !! Tenk om![]()
Ja det er helt utrolig. Nesten så jeg ikke kan tro det.. ! Er så lettet, og gladDa nærmer jo en ny pp seg, herlig![]()
Deilig å se at det går riktig veiJa det er helt utrolig. Nesten så jeg ikke kan tro det.. ! Er så lettet, og gladselv om det er mulig det er hCG som slår ut så var fortsatt streken på gtesten nesten usynlig,det var utrolig deilig!!!
Vis vedlegget 255141 original bildet
Vis vedlegget 255142 redigert
Vis vedlegget 255143 svart hvitt redigert
Denne testen er tatt etter 3 minutter [emoji120] ser dere noe eller er det skygge? Jeg tok en digital sol var negativ men vet ikke når jeg hadde eggløsning for har veldig ustabil syklus [emoji85][emoji50] HÅPER ALT JEG KAN [emoji173]️
Takk [emoji7] håper jeg og!Ser strek på den i svart/hvitt i hvert fall.Håper den blir sterkere!
![]()
Vis vedlegget 255146Vis vedlegget 255147
7dpo tror jeg, er jo for tidlig til å få positiv test? Bare skygge?
Ja den der så ikke helt vel bevart utVis vedlegget 255255Vis vedlegget 255256
Har en følelse av at denne testen har tatt kvelden [emoji23][emoji23]

Jeg hadde også en slik svak strek på gtesten, men EL testen var negativ, før den ble positiv igjen [emoji4]Det hadde jo vært supertmen våger ikke tro på det,siden jeg fikk streg på gtesten
så jeg regner med det er hcg som slår ut
![]()