Ja, strimmel testene, men stav testene fra one step har jeg ingenting negativt p si om.De med 10 mlU også..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, strimmel testene, men stav testene fra one step har jeg ingenting negativt p si om.De med 10 mlU også..?
Okei..Ja, strimmel testene, men stav testene fra one step har jeg ingenting negativt p si om.
Ja, til å måle når det er ute så fungere de [emoji4]det er jo strek på de, men variere hvor tydelig de er. [emoji4]Okei..Kjøpte de egentlig bare for å sjekke når jeg ikke har hcg i kroppen lengre.. tenkte de gjør vel jobben sånn sett
![]()
Ja sånn sett har det jo ikke noe å si,så lenge streken ikke kommer så er jeg fornøydJa, til å måle når det er ute så fungere de [emoji4]det er jo strek på de, men variere hvor tydelig de er. [emoji4]
Herregud...helt absurd...Ja, helt idiotisk å måtte vente på at den forsvinner... tror jeg hadde strek fra til 20 dager etter kuren. Tok hcg blodprøve ca 30 dager etter, men hørte ikke noe, så regner med at den var som den skulle.Ja sånn sett har det jo ikke noe å si,så lenge streken ikke kommer så er jeg fornøydHerregud...helt absurd...
Er på dag 10 nå, så Jeg er tidlig ute. Er bare så fryktelig utålmodig.... tungt å vente på å begynne å prøve igjen. Merker det daglig, hvor mye jeg ønsker det... gå å vente sånn som dette er så dritt... man kan liksom ikke gjøre noe aktivt selv...Ja, helt idiotisk å måtte vente på at den forsvinner... tror jeg hadde strek fra til 20 dager etter kuren. Tok hcg blodprøve ca 30 dager etter, men hørte ikke noe, så regner med at den var som den skulle.
dere testetøser
Er disse testene gode/pålitelige ?
Ingen erfaringer selv, og de var så sykt billige så man må jo spørre![]()
Hvor tidlig har dere fått pos test med babyplan sine strimler?
Jeg har testegalskap [emoji23][emoji15] alle tatt 12 dpo formiddag/ettermiddag.
Vis vedlegget 254613
Okei, høres jo greit utHar kjøpt begge, men bare prøvd graviditetstesten siden jeg ble gravid med en gang jeg hadde kjøpt dem. Kjøpte den mest sensitive graviditetstesten, men den er en god del mindre sensitiv enn babyplan med samme sensitivitet. Var vel noen dager senere ute med å bli positiv. De er fine for langtidstesting i graviditet, da. Når streken på babyplantestene har blitt like sterke, mangler det fortsatt en god stund før strekene på one step er like sterke, og man kan dermed teste i mange dager til og se at hcg fortsetter å stige - for de som liker det...
Okei..Kjøpte de egentlig bare for å sjekke når jeg ikke har hcg i kroppen lengre.. tenkte de gjør vel jobben sånn sett
![]()
Okei, høres jo greit utjeg skal egentlig bare bruke de til å se når testene blir negative. Blir for dyrt å kjøpe babyplan eller apotektester om jeg skal holde på sånn som dette
![]()
Ahhh ja det er jo greit å vite da ! Tusen takkVær oppmerksom på at hvis du tar en annen test, vil nok den fortsatt vise utslag i noen dager etter at one step har blitt negativ. Jeg har vært gjennom ivf og da tar man en eggløsningssprøyte som inneholder hcg. Med babyplantestene fikk jeg aldri negative tester etter eggløsningssprøyta før de ble positive igjen pga graviditet, mens one step testene var negative i flere dager på samme urin.
Jaaaa herregud jeg gleder meg Såå!! Er så spent, jeg gleder meg sånn til å starte på prøvingen igjen ! Alt er bedre enn dette!!Det skjønner jeg veldig godt! Prisen på dem er helt super. Håper du snart får blanke tester igjen og kan begynne med eggløsningstester istedet!
Jaaaa herregud jeg gleder meg Såå!! Er så spent, jeg gleder meg sånn til å starte på prøvingen igjen ! Alt er bedre enn dette!!
Jaa. Man kan jo ikke gjøre noe heller, bare sitte å vente.. det er IKKE min sterke side.. føler meg helt maktesløs.Ja, vet omtrent hvordan du har det! Den mellomperioden hvor man bare går og venter og venter på å kunne starte med prøving igjen, er en tålmodighetsprøve!
Jeg har testegalskap [emoji23][emoji15] alle tatt 12 dpo formiddag/ettermiddag.
Vis vedlegget 254613

Jaa. Man kan jo ikke gjøre noe heller, bare sitte å vente.. det er IKKE min sterke side.. føler meg helt maktesløs.
det er nettopp det. Hadde man bare hatt en dato å forholde seg til men dette kan jo ta i verste fall flere mnd. Kan ikke tenke på det, får lyst å slenge meg selv i veggen head first i frustrasjonKjempeslitsomt, er enig i det. Tiden går jo grusomt sakte også når man ikke vet hvor lang tid framover det dreier seg om. Man har jo ikke akkurat en dato å telle ned til. Håper det ikke tar så lang tid for deg før hcg har sunket til normalt ikke-gravid-nivå og du får EL igjen!