Fikk en negativ rett etterpå [emoji6] så den er nok defekt[emoji85] bare synd å være så uheldig med testene mine
Jeg gjetter på at den som ble negativ var lite sensitiv, tror du har ekte streker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en negativ rett etterpå [emoji6] så den er nok defekt[emoji85] bare synd å være så uheldig med testene mine
Åååååå...fy flate så kjiptDen ble klart negativ nå i ettermiddag[emoji106] så ingenting spennende her på gang i gården[emoji85] men utrolig kjipt med en så klar defekt test i dagmårres[emoji20]
Vis vedlegget 253615
Den ble klart negativ nå i ettermiddag[emoji106] så ingenting spennende her på gang i gården[emoji85] men utrolig kjipt med en så klar defekt test i dagmårres[emoji20]
Vis vedlegget 253615
Andre opplevd skyggestreker fra lloyd? http://tinypic.com/r/2r3j993/9
Litt for sterk for skyggestrek spør du megAndre opplevd skyggestreker fra lloyd? http://tinypic.com/r/2r3j993/9
Mistet forrige uke og testet ikke etter jeg blødse og fikk denne idag, var ikke noe etter 5 min, så kastet den. Fant den slik når jeg kom hjem idag. Tenker jeg må ut å kjøpe en annen bare for å seJeg har bare gode erfaringer med Lloyds, bare litt treg på resultatet [emoji4] denne ser absolutt positiv ut! Man må nesten vente til den tørker for å se at det kommer strek.
Kan faktisk ikke tenke meg noe verre. Som om å bli oppringt fra Lotto med millionen men så bare «Sorry feil nr» ...Takk alle[emoji4] men jeg tror nok jeg bare var uheldig dessverre.. ganske kjipt å få en så klar test å så er den ikke ekte engang.
Kan faktisk ikke tenke meg noe verre. Som om å bli oppringt fra Lotto med millionen men så bare «Sorry feil nr» ...![]()
Skikkelig kjipt!! God klem!!!Ja[emoji849]
Skikkelig kjipt!! God klem!!!
Fremdeles positiv El test. Montro om jeg brude kjøpe en ny gtest? 15dpo altså en dag over!
Jeg har nok fått streksyn. Fortsatt tidlig da, 9dpo da denne testen ble tatt. [emoji111]Vis vedlegget 253638
Jaaaa ! Tenk så moro om det klaffet for oss begge samtidig !!Og god klem til deg[emoji8] måtte tida til neste mens hos deg gå fort så du kan prøve igjen [emoji173]️
6/7 dpo og testetøsa har våknet [emoji849] mine to tester. Øverste fra i morges og nederste i ettermiddag
Vis vedlegget 253649
Ser strek på begge. Uten å måtte åpne bildet!